نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس گفت:شهرکهای صنعتی در اورامانات نیازمند اعتبارات ویژه دولت هستند.
کد خبر: ۵۱۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 28 October 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک:معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت به همراه نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه،فرماندار،بخشدار و برخی روسای ادارات از  شهرک صنعتی پاوه بازدید کردند.

شهاب نادری افزود: ان شاالله قدوم مسئولین محترم به اورامانات در خصوص شهرک صنعتی مایه خیر و برکت باشد،تا زمانی که ما اعتبارات لازم برای پروژه ها را نداشته باشیم همچنان مشکل در این منطقه باقی است.

وی با بیان اینکه در بعضی مواقع، مدیریت،در پروژه ها تاثیر گذار هستند و در بعضی مواقع اعتبارات لازم برای اتمام این پروژه ها ، نیاز می باشد ادامه داد:شهرکهای صنعتی در اورامانات نیاز به اعتبارات دارند.

  نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس گفت:با بازدید شبانه ای که از این محل به عمل آورده ام،شهرک صنعتی پاوه می تواند باعث ایجاد اشتغال جوانان شود اما نبود زیرساختها در این منطقه باعث می شود که واحد های تولیدی راکد بمانند.چرا که اگر جوانان منطقه را به اشتغال جذب نکنیم قطعا بیگانه ها و داعشیان آنان را جذب خواهند کرد.

وی در پایان با تاکید بر ایجاد واحدهای صنعتی در استان های مرزی گفت:امروز باید دولت در نواحی مرزی به ایجاد اشتغال بپردازد تا جوانان ما به اشتغال روی بیاورند و دولت هم نگاه تبعیض آمیزی را که تا امروز با توجه به عدم بهسازی راههای ارتباطی این منطقه بعد از سه دهه داشته است، اکنون نداشته باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آیت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
سلام وتبریک
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار