زنگ ایثار و شهادت به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در مدارس جزیره کیش نواخته شد.
کد خبر: ۵۱۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 30 October 2017
به گزارش تابناک : امام جمعه کیش در این مراسم با گرامیداشت یادو خاطره 366 هزار شهید دانش آموز آغاز هفته بسیج دانش آموزی را به دانش آموزان تبریک گفت.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی وحدت اقشار مختلف جامعه ،شادابی ،نشاط و هدفمندی را از مهم ترین ویژگیهای بسیج برشمرد و افزود: وحدت اقشار مختلف جامعه از جمله دانش آموزان ،معلمان ،اساتید ،روحانیون،کارمندان،کشاورزان و بازاریان از ویژگیهای منحصربه فردنهادمردمی بسیج در کشور است.
وی با بیان اینکه بسیج تابلوی تمام نمای نشاط ،شادابی و پویایی در جامعه است افزود: جریان پویا ،پاک ،زلال و شفافی در کشور به نام بسیج شکل گرفت که نیروهای جوان جامعه را در مسیر واحدی هدایت کرد.
امام جمعه کیش افزود: بسیج با هدف گذاری والا در راستای خدمت به مردم و دفاع از ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین دفاع از مرزهای کشور شکل گرفته است .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش  در این مراسم فرهنگ بسیجی را فرهنگ مبارزه با ظلم و ستم خواند و گفت:  هفته بسیج دانش آموزی یاد آور رشادتها،ایثار و ازخودگذشتگی شهیدان دانش آموزی است که شرف،آزادگی وازخودگذشتگی را به نمایش گذاشتند.
سرگرد ابراهیم خادمی زاده  با اشاره به مناسبت های مختلف هفته بسیج دانش آموزی گفت: از 8 آبان سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده تا 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان هفته بسیج دانش آموزی نام گذاری شده است. اجرای سرود ، گلباران دانش آموزان بسیجی  و برپایی نمایشگاه نقاشی با حضور دانش آموزان و مسئولان از دیگر برنامه های این مراسم بود.
 
 
 
 
 
 
منبع : صدا و سیما 
برچسب ها: زنگ ایثار ، مدارس کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار