پروازه شماره ١٠٤٢ هواپیمایی ماهان از کیش به تهران که قرار بود دقایقی پیش از نیمه شب سوم تیرماه ۹۴ به مقصد برسد، هم با تاخیر پرواز کرد و هم به دلیل وخیم بودن حال یکی از مسافرانش، به جای تهران،‌ در شیراز فرود آمد.
کد خبر: ۵۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 25 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره، ساعت ۲۲ چهارشنبه ۳ تیر ۹۴ باید پرواز شماره ۱۰۴۲ کیش-تهران متعلق به هواپیمایی ماهان انجام می شد، اما این پرواز با یک ساعت تاخیر حدود ساعت ۱۱ شب انجام شد. این درحالی بود که پیش از شروع پرواز، حال یکی از مسافران بد شد.

یکی از مسافران این پرواز نوشته است: «بعد از بسته شدن درهاي هواپيما حال يكي از مسافران خانم بد شد، ولي بعلت اينكه مهمانداران تازه كار بودند اعتنايي نكردند. همچنين به علت نداشتن پزشك، حال مسافر خانم بدتر مي شد كه اكثر مسافرين اصرار داشتند اين خانم بطور اورژانسي به بيمارستان منتقل شود ولي با وجود تشنج و بيماري قلبي پرواز انجام شد. از مهمانداران خواسته شد كه پيج كنند تا شايد در پرواز، پرستار يا پزشكي وجود داشته باشد ولي اين عمل نيز با تاخير زياد و هنگام خاموش شدن چراغ كمربندها انجام شد كه چند پزشك و پرستار مسافر خود را به بيمار رسانده و عمليات احيا را شروع کردند.سرانجام بعلت وخيم بودن حال بيمار هواپیما در ساعت ١١:٤٠ دقيقه مجبور به فرود در فرودگاه شيراز شد.»

به نوشته این مسافر، اورژانس شیراز پس از فرود، پای هواپیما آمد اما به دلیل نداشتن بالابر، پس از حدود ۲۰ دقیقه ماموران اورژانس بالای سر این مسافر خانم بد حال رسیده اند. 



منبع: خبرآنلاین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار