عصر امروز مراسم یادبود جان باختگان پرواز هواپیمای تهران یاسوج با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی نماز جمعه دهدشت برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷ 23 February 2018
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، بعدازظهر امروز مراسم یادبود جان باختگان مسافران پرواز هواپیمای تهران یاسوج با حضور چهره های سیاسی، اعضای شورای اداری شهرستان، روحانیون معظم، خانواده های شاهد و ایثارگر و جمعیت بسیار زیادی از سایر اقشار در مصلی نماز جمعه دهدشت برگزار شد.
در این مراسم، مردم و مسئولان همگی در کنار هم به یاد مظلومیت مسافران و جان باختگان اشک ماتم ریختند.
در این حادثه مرحوم سید کرم الله صالحی پرور جانباز و از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس به همراه فرزند برومندش مرحوم سید رحمت الله صالحی پرور، مرحوم سید طاها و سید ایلیا دانشی به همراه مادرشان مرحوم نرگس خوبانی از شهر دهدشت از جمله مسافرانی بودند که در این پرواز بسیار مظلومانه در آغوش دنا آرام گرفتند.
نکته قابل توجه در این مراسم حضور اقشار مختلف مردم شهر دهدشت و چهره های سیاسی از جمله سید محمد موحد نماینده ادوار پیشین مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی و دکتر علی کامرانی مقدم کاندیدای این دوره از انتخابات مجلس مردم کهگیلویه در این مراسم یادبود است.
حضور رؤسای ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان در کنار اقشار مختلف مردم در این مراسم نشان دهنده همدردی و همبستگی با خانواده های داغدار و حادثه دیده است.

پرواز شماره ۳۷۰۴ هواپیمایی آسمان از تهران به یاسوج با ۶۰ مسافر و ۶ خدمه صبح یکشنبه گذشته در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
 این هواپیما از نوع ای تی آر ۷۲ پس از ۵۵ دقیقه پرواز از صفحه رادار مرکز کنترل پرواز فرودگاه مهرآباد محو ‌شد و بر اساس گزارش اورژانس کشور در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد.
این هواپیما هر روز دو پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران به یاسوج انجام می داد که در هر نوبت به ‌طور میانگین ۵۰ تا ۶۰ مسافر را جا به جا می‌کرد. روز سه شنبه پس از ۴۸ ساعت جست و جو لاشه این هواپیما در کوه‌های نقل در مرز بین شهرستان ‌های سمیرم استان اصفهان و دنا در کهگیلویه و بویراحمد پیدا شد.
خبرنگاران و تحریریه تابناک کهگیلویه و بویراحمد این حادثه را به خانواده های داغدار حادثه دیده تسلیت می گوید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار