کد خبر: ۵۸۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۸ 27 March 2018

مدیرکل راه آهن جنوب شرق کشور مستقر در زاهدان گفت: 181 هزار و 702 مسافر در سال 96 از طریق این راه آهن جابه جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال 95 رشد 19 درصدی داشته است.

مجید ارجونی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 152 هزار و 391 نفر مسافر در سال 95 از طریق راه آهن جنوب شرق جابه جا شدند.
وی افزود: همچنین پارسال چهار هزارو 596 دستگاه خودرو از طریق ناوگان حمل و نقل ریلی راه آهن جنوب شرق جابه جا شده که نسبت به چهار هزار و 110 خودرو جابه جا شده در سال 95 رشد 12 درصدی داشته است.
وی بیان کرد: هزار و 193 رام قطار در طول سال 96 در مسیر های ریلی راه آهن جنوب شرق تردد کرده که نسبت به 946 رام قطار سال 95 رشد 26 درصدی را نشان می دهد.
 مدیرکل راه آهن جنوب شرق بیان کرد: با توجه به تقاضای بالای مسافران در ایام پیک نوروز یک واگن چهار تخته از اول فروردین امسال به سازمان قطار مسافری زاهدان – تهران اضافه شده است.
وی اضافه کرد: هم اینک سازمان قطار زاهدان- تهران شامل هشت واگن چهار تخته، یک واگن 6 تخته، یک واگن حمل خودرو، سالن رستوران و توشه است.
وی گفت: یک واگن ذخیره چهار تخته در ایستگاه مسافری زاهدان نیز برای پشتیبانی فنی قطارها و اطمینان از پوشش تقاضای مسافران در موارد احتمالی و انفصال واگن از قطار مستقر می شود.
وی گفت: ویژه ایام پیک نوروز یک واگن حمل خودرو به صورت همه روزه در مسیر زاهدان – تهران و یک واگن حمل خودرو یک روز در میان در مسیر زاهدان – اصفهان قرار گرفته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار