مهمترین پیام روز جهانی قدس امسال ، بصیرت دشمن شناسی است.
کد خبر: ۵۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷ 10 July 2015
به گزارش تابناک، امام جمعه کیش امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با قدردانی از حضور پرشور مردم کیش در راهپیمایی روز قدس افزود :‌ قدس همچنان اصلی ترین مسئله جهان اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی گفت : مسلمانان و آزادگان جهان همه به خوبی دریافته اند که اسرائیل دشمن درجه اول مسلمانان است.

وی افزود : مسلمانان هرگز دشمن اصلی خود را فراموش نمی کنند و با اقتدار و اتحاد ، به دور از تفاوت های فرقه ای و زیر پرچم اسلام ، فریاد آزادی قدس را سر می دهند.

امام جمعه کیش همچنین به روزهای حساس مذاکرات هسته ای کشورمان و 1+5 اشاره کرد و گفت: دول غربی و امریکا می خواهند در دقایق 90 خواسته های خود را تغییر دهند و در روال مذاکرات خلل ایجاد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان به تمام ترفندها آگاه است و از حقوق خود کوتاه نخواهد آمد .

وی طرف غربی را متعهد به وعده های خود ندانست و گفت: تاریخ نشان داده است که امریکا و متحدانش حسن نیت ندارند و قابل اعتماد نیستند.

خطیب جمعه کیش ، جمهوری اسلامی ایران را پیروز میدان مذاکره عنوان کرد و افزود :‌ چه توافق صورت گیرد و چه توافق نشود ، باز از ارزش های پایداری ملت ایران کم نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی به رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب نیز اشاره کرد وگفت: ایشان با درایت ،زکاوت و دور اندیشی در طول این سالها، کشور را از پیچ های خطرناک عبور دادند و قطعا اکنون هم توجه مسئولان و مردم به راهکارهای رهبر معظم انقلاب ، بحران مذاکره هسته ای را برطرف خواهد کرد.

وی دستیابی ایران به سلاح هسته ای را بهانه کودکانه غرب عنوان کرد و افزود :اگر آنان از دستیابی کشورها به سلاح هسته ای نگرانند ، پس چرا اسرائیل را به این سلاح ها مجهز می کنند و چرا خود این سلاح ها را در اختیار دارند.

امام جمعه کیش از اسرائیل به عنوان فرزند نامشروع سیاست های غرب یاد کرد و گفت: اتحاد جهان عرب و مسلمانان ریشه ظلم و بیداد را می کند اما راه انداختن جنگ های نیابتی در جهان اسلام و کشتار مسلمانان عرصه را برای جولان اسرائیل باز کرده است.

امام جمعه کیش بیداری جهان اسلام را کابوس اسرائیل عنوان کرد و افزود :‌ اسرائیل باید بداند به زودی نابود خواهد شد و مسلمانان بر ظلم و بیداد پیروز می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار