کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان این مطلب که برخی مناطق دامنه‌های زاگرس مرکزی، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، هرمزگان، شرق فارس طی 2 روز آینده شاهد افزایش ابر خواهند بود، گفت: همچنین پیش بینی‌ها نشان می‌دهد که در برخی مناطق شرق کشور طی سه روز آینده وزش باد و گرد و خاک را داریم.
کد خبر: ۶۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۹ 14 July 2015
به گزارش تابناک، فاطمه گودرزی درباره وضعیت هوا در سه روز آینده اظهار کرد: پیش بینی ها نشان می دهد امروز در سواحل دریای خزر، استان اردبیل، شهرهای شمال آذربایجان ها و ارتفاعات مرکزی البرز، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد همچنین کاهش نسبی دما را خواهیم داشت، علاوه براین ساکنان استان گیلان نیز شاهد باراش باران خواهند بود.
 
وی در ادامه با بیان این مطلب که فردا بارش‌ها با شدت کمتری در سواحل دریای خزر و ارتفاعات شرقی البرز ادامه دارد، افزود: دریای خزر طی 2 روز آینده مواج خواهد بود.
 
کارشناس سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی 2 روز آینده برخی مناطق دامنه‌های زاگرس مرکزی، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، هرمزگان، شرق فارس شاهد افزایش ابر و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد خواهد بود.
 
به گفته گودرزی چهارشنبه،24 تیر سواحل دریای خزر، ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس بارش پراکنده را خواهند داشت.
 
کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان این مطلب که طی سه روز آینده در برخی مناطق شرق کشور وزش باد و گرد و خاک رخ خواهد داد، اظهار کرد: این وضعیت روز چهارشنبه در شمال سیستان و بلوچستان به‌ویژه در مناطق زابل تشدید می شود. در این روز با افزایش سرعت وزش باد شرقی برای جنوب سمنان، کاهش دید افقی و کیفیت هوا در استان‌های قم، مرکزی، شمال اصفهان و جنوب تهران پیش بینی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار