شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد که خط تولید شمش بیلت این شرکت از آخر تیر ماه سال جاری به صورت آزمایشی راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶ 18 July 2015
به گزارش تابناک،‌ براین اساس قرار از 31 تیر ماه سال جاری خط تولید شمش بیلت شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به ظرفیت تولید 1.2 میلیون تن به صورت آزمایشی راه‌اندازی شود.
 
همچنین تاریخ بهره‌برداری رسمی از این خط تولید اول مهر ماه امسال اعلام شده است و این خط تا پایان سال جاری نیز 200 هزار تن محصول تولید خواهد کرد.
 
شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در حال حاضر تنها آهن اسفنجی تولید می‌کند و ظرفیت تولید آهن اسفنجی آن به صورت داخلی یک میلیون و 670 هزار و 400 تن و به صورت کارمزدی 185 هزار و 600 تن است.
 
فولاد کاوه جنوب کیش در نخستین پیش‌بینی خود برای سال 1394 سود خالص خود را برای امسال بالغ بر 61 میلیارد تومان برآورد کرده که این رقم در سال قبل 52 میلیارد تومان بود.
 
این شرکت همچنین در سال قبل 570 نفر نیروی کار داشت که برآورد می‌شود این تعداد امسال به 670 نفر برسد که رشد اصلی تعداد نیروی کار مربوط به کارکنان بخش تولید است.
 
فولاد کاوه جنوب کیش در حال حاضر سه پروژه توسعه‌ای را در دست اجرا دارد که همانطور که در بالا گفته شد، پروژه نخست تحت عنوان فولادسازی فاز 1 (خط شمش بیلت 1.2 میلیون تنی) اول مهر ماه سال جاری قرار است به بهره‌برداری برسد.
 
روژه فولادسازی فاز2 نیز در حال حاضر بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی می‌شود در دی ماه سال 1395 به بهره‌برداری برسد.
 
پروژه گندله‌سازی نیز هم‌اکنون از پیشرفت 5 درصدی برخوردار بوده و زمان بهره‌برداری آن اواخر سال 1396 اعلام شده است.
 
شرکت فولاد کاوه جنوب کیش از واحدهای زیرمجموعه هلدینگ گسترش صنایع معدنی کاوه پارس بوده که این هلدینگ نیز متعلق به بنیاد مستضعفان است. شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در منطقه منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس واقع شده است.



منبع:‌ ماین نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار