رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ورود و خروج کالا به کیش تعریف شده و به تعبیری هیچ قاچاقی در این منطقه صورت نمی گیرد.
کد خبر: ۷۷۰۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ 10 August 2019

به گزارش تابناک کیش؛ غلامحسین مظفری در گفتگو با رادیو اقتصاد افزود: امکان قاچاق به جزیره کیش وجود ندارد چرا که یک ورودی بندر و یک ورودی فرودگاه دارد و از طرفی هیچ بندرگاهی برای لنگر انداختن کشتی و حتی قایق در اطراف ۲۴ کیلومتری جزیره موجود نیست.

وی ادامه داد: میزان واردات کالا به کیش در سال ۹۶ و ۹۷ به ترتیب ۱۴۷ و ۱۰۷ میلیون دلار بوده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: خوشبختانه با توجه به تلاش های صورت گرفته در سنوات گذشته زیر ساخت های گردشگری و تولیدی این منطقه قابل قبول است.

وی افزود: تولیدات با ارزش بسیار زیادی امروز به خصوص در بحث دارو، لوازم بهداشتی و غیره در منطقه آزاد کیش تولید و به اقصی نقاط دنیا صادر می شود.

مظفری اظهارداشت: جدا از این در منطقه آزاد کیش به تازگی مبلمانی با برنده ایتالیایی در حال تولید است که این محصول به خیلی از کشورها صادر خواهد شد.

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه منطقه آزاد کیش سالانه میزبان دو میلیون نفرگردشگر است، گفت: بخش عمده ای از این گردشگران داخلی هستند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: واقع مطلب اینکه این منطقه با توجه به فراهم بودن زیر ساخت های اساسی و دارا بودن شرایط آب وهوایی مطلوب می تواند مقصد خوبی هم برای سایر کشورها بالاخص ممالک همجو ار باشد.

برنامه «روی خط اقتصاد» کاری از گروه کشاورزی شبکه رادیویی اقتصاد است که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۱۹ به مدت ۵۵ دقیقه به تهیه کنندگی «نازنین کتابچی، سید وحید موسوی، حمید رضا کجوری، مهدی شیار و مطهره مهرابی» با هدف تحلیل و بررسی مهمترین خبرهای اقتصادی ایران و جهان به منظور اطلاع رسانی و آگاه کردن مخاطبان بر روی موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز قرار می‌گیرد وعلاقه مندان می‌توانند برای دریافت فایل صوتی برنامه به سایت این رادیو مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار