مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: این دانشگاه برای پیگیری وضعیت درمانی بیمار شادی خشنه پیگیری های لازم را انجام است.
کد خبر: ۸۴۲۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵ 27 April 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حدود یک هفته پیش پستی از طرف یکی از بازیگران معروف ایران منتشر شد که در آن وضعیت یک دختر نوجوان دهدشتی مورد توجه قرار گرفت.
فاطمه گودرزی بازیگر سرشناس ایرانی با انتشار پستی تلخ و تامل برانگیز، خواهان کمک به یک دختر بچه در کهگیلویه و بویر احمد شد. (اینجا)
فاطمه گودرزی با اشتراک گذاشتن این ویدئو سعی بر این دارد که اگر پزشکی می تواند برای شادی کاری انجام شود، به کمک او بیاید، تا هر چه زودتر بتواند به کانون گرم خانواده اش بازگردد.
حال پس از انتشار این پست و بازنشر خبر مربوط به آن ، دانشگاه علوم پزشکی استان پیگیری وضعیت این دختر نوجوان را در دستور کار خود قرار داده است.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان؛ با انتشار خبری از قول دکتر فرزاد وفایی نوشت : به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی درباره وضعیت نامناسب جسمانی دختر نوجوان دهدشتی و ابتلاء وی به یک بیماری نادر، دستور ویژه رسیدگی به وضعیت این بیمار صادر و مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه مامور پیگیری این موضوع شد.
وفایی ابراز داشت: بیمار شادی خشنه، در سن 9 سالگی دچار کم شنوایی و از سمعک استفاده می کرد و با داشتن علائم تنگی نفس در خواب و رفتن به مدت 18روز در بیمارستان دهدشت بستری و پس از آن 2 ماه در بیمارستان نمازی شیراز بستری بود ولی علرغم تلاش های صورت گرفته بیماری وی مشخص نگردید.
دکتر وفایی یادآور شد: در همین راستا دانشگاه علوم پزشکی یاسوج طی مکاتباتی با مدیر درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) شیراز و مدیر کل سازمان بهزیستی استان خواهان هرگونه مساعدت و همکاری در این زمینه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار