همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نمایش "نامه‌هایی به دخترم سهراب" با هدف گرامیداشت یاد و خاطره افتخار آفرینان دوران جنگ تحمیلی در کیش به نمایش درآمد.
کد خبر: ۹۹۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹ 26 September 2021

این نمایش در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از معاونان و مدیران این مجموعه در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی این جزیره به روی صحنه رفت.

این نمایش که توسط طیبه نیک آزاد و علی حیدری زوج هنری کیش نوشته شده و حکایت زنی عاشق و سرگردان میان هستی و نیستی و جنگ و صلح را دنبال می‌کند توسط علی حیدری کارگردانی شده است.

تهمینه نام زن این نمایش است که با ذهنی آشفته و سرگردان از طریق نامه با فرزندش در ارتباط است و او را از حالات روحی و عاطفی خود و احوال ناشناخته پدرش با خبر می‌کند.

طیبه نیک آزاد، رضا ثامری و سارا حیاوی بازیگران نمایش "نامه‌هایی به دخترم سهراب" هستند و این نمایش در چارچوب برنامه‌های فرهنگی، هنری «سپید – آبی، سپید صلح، آبی آرامش» به روی صحنه رفت.

طراحی نور این نمایش برعهده سعید فیوضی است و موسیقی آن را نیز آرمان دوام ساخته است.

نامه‌هایی به دخترم سهراب برگزیده بیست و دومین جشنواره ملی فتح خرمشهر است و در این جشنواره تندیس بهترین بازیگر زن و مقام برتر کارگردانی، نویسندگی، طراحی صحنه و طراحی نور را به خود اختصاص داده است.

ضمن این که این تولید نمایشی منتخب حضور در همایش برگزیدگان استان‌های سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فجر شد و در جشنواره نگین خلیج فارس نیز مقام بازیگری زن و نویسندگی را از آن خود کرد.

نمایش یادشده در هفدهمین جشنواره سراسری مقاومت هم مقام برتر بازیگری زن، طراحی صحنه و بهترین بازیگر نوجوان را کسب کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار