برگزاری مانور مقابله با تهدیدات اقتصادی و سایبری در واحدهای تولیدی استان مرکزی

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی از اجرای ویژه برنامه های پدافند غیرعامل حوزه صنعت ، معدن و تجارت از هشتم الی چهاردهم آبان ماه خبر داد .
کد خبر: ۱۰۰۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱ 01 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، سعید جعفری کرهرودی افزود : با توجه به ضرورت و اهمیت موضوع پدافند غیر عامل ، این سازمان همزمان با سراسر کشور اقداماتی را در هفته پدافند غیر عامل با هدف آشنایی هر چه بیشتر صنعتگران ، معدنکاران ،صنوف و همچنین با این موضوع پیش بینی کرده است .
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت : گروه پاسخ به حوادث و بحران به ویژه در خصوص تهدیدات اقتصادی و سایبری در سازمان تشکیل و سازماندهی شده است و اولین مانور گروه یاد شده در روز گذشته برگزار شد .
وی یادآورشد:در این مانور آموزش مقابله با تهدیدات اقتصادی و سایبری، اطفاء حریق با مشارکت واحدهای صنعتی و همکاران ، ارزیابی و شناسایی قابلیتها ، سازماندهی پاسخ به حادثه و امداد و نجارت سازمان انجام شد .
وی گفت : برگزاری جلسه کمیته پدافند غیر عامل با حضور معاونین و کارکنان سازمان ، انجام تبلیغات محیطی در شهرکهای صنعتی ، برگزاری جلسات مشترک با واحدهای تولیدی و صنوف ، اطلاع رسانی به تشکل های حوزه صنعت ، معدن و تجارت و اجرای برنامه های مشابه در ادارات شهرستانی از جمله اقداماتی است که در این هفته انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار