هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای خراسان شمالی در بودجه۱۴۰۱ لحاظ شد

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ برای این استان هزار و ۴۸۰ میلیارد اعتبار تملک دارایی و سرمایه ای در نظر گرفته شده است که این میزان ۲.۱ درصد از اعتبارات استان های کشور است.
کد خبر: ۱۰۱۸۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱ 25 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،حسن پارسی پور اظهار داشت: سرجمع اعتبارات هزینه ای استان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، ۵۰۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که برای ۲۳ دستگاه های اجرایی استان در نظر گرفته شده است.

 

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: سهم اعتبارات هزینه ای خراسان شمالی از استان های کشور ۱.۱ درصد است.

 

پارسی پور گفت: در لایحه بودجه سال آتی از محل ردیف های ملی ۲۱۷ میلیارد تومان اعتبار مختص استان در نظر گرفته است که برای ۲۲ پروژه هزینه خواهد شد.

 

وی افزود: پروژه ریلی جوین-اسفراین، تکمیل پروژه چهار خطه کردن محور بجنور-جنگل گلستان، چهارخطه کردن محور بجنورد-اسفراین،سدسازی، پروژه های بیمارستان و توسعه فضای آموزشی از جمله پروژه هایی است که منابع ملی برای آن منظور شده است. 

 

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: اعتبارات تملک دارایی استانی در لایحه بودجه سال آتی افزایش و سهم استان ها هم ارتقا یافته است.

 

وی با بیان اینکه در لایحه سال ۱۴۰۱ میزان منابع و مصارف استان ( بودجه هزینه و تملک دارایی و سرمایه ای ) حدود هفت هزار و ۴۴۱ میلیارد تومان است که ۲۲ درصد از این رقم از محل منابع استان و ۷۸ درصد از منابع ملی تامین می شود.

 

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی افزود: از مجموع یکهزار و ۶۲۰ میلیارد تومان منابع استان در لایحه بودجه ۱۴۰۱، یکهزار و ۴۲۰ میلیارد تومان از محل درآمدهای مختلف پیش بینی شده و ۲۰۰ میلیارد تومان از محل واگذاری دارایی های سرمایه ای محقق خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار