۴۲۰۰ پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد

معاون حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش از وجود حدود ۴ هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور خبر داد و گفت: سعی داریم تا ۲ سال آینده پروژه های بالای ۸۰ درصد پیشرفت را تکمیل کنیم.
کد خبر: ۱۰۲۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ 01 February 2022

 

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، بنیامین شکوه فر  اظهار کرد: وزارت ورزش باید کل کشور را یک جا ببیند و مبتنی بر علم و عدالت اجتماعی تصمیم بگیرد.

 

معاون حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در خصوص پروژه‌های نیمه تمام کشور گفت: در کشور حدود ۴ هزار ۲۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی داریم.

 

وی افزود: در تلاشیم ظرفیت‌های هر استان را مشخص کرده و بر اساس آمایش سرزمینی، پروژه‌های هر استان راتکمیل کنیم؛ تا پایان سال این سند تنظیم می‌شود.

 

شکوه فر در خصوص پروژه‌های خراسان شمالی نیز گفت: این پروژه‌ها دسته بندی خواهد شد و بنا داریم در کل کشور تا ۲ سال آینده پروژه بالای ۸۰ درصد پیشرفت نیمه تمام نداشته باشیم.

 

معاون حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: پروژه‌هایی که در شرایط بهترین هستند منابع بیشتری خواهند گرفت تا در اختیار مردم قرار بگیرد.

 

وی با اشاره به محرومیت‌های خراسان شمالی، افزود: مفهوم عدالت آن است که استانی که از محرومیت بیشتری برخوردار است، اعتبار بیشتری دریافت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار