مردم شکایت کنند متخلفان را دستگیر می‌کنیم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد: مردم شکایت خود را در مورد نمره دهی نامناسب و بدون برنامه پزشکان در کلینیک‌ها گزارش کنند.
کد خبر: ۱۰۳۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ 22 February 2022

به گزارش دکتر نیکوکار در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد گفت: در صورتی که مردم از نمره دهی بدون حساب و کتاب برخی پزشکان در کلینیک‌ها واینکه برای بازار سیاه خرید و فروش نوبت وجود دارد شکایت کنند، به موضوع ورود و با متخلفان برخورد می‌کنیم.


وی با بیان اینکه تا کنون در این زمینه یک نفر دستگیر و برای وی پرونده قضایی تشکیل شده است ادامه داد: تاکنون تذکرات متعددی نیز به متخلفان داده شده است که در صورت تایید شدن تخلفشان دستگیر و تحویل مقامات قضایی خواهند شد.


دکتر نیکوکار گفت: مردم برای ثبت شکایت خود از نحوه نا مناسب و بازار سیاه نوبت دهی پزشکان کلینیک‌ها و درمانگاه‌ها می‌توانند به حوزه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد واقع در میدان باهنر، ساختمان مرکزی مراجعه کنند.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: بازار سیاه نوبت دهی در مطب‌ها زیر نظر نظام پزشکی هست که این موضوع از طریق خبرگزاری صدا و سیمای مرکز یزد پیگیری خواهد شد.


چندیست در فضای مجازی خبر‌هایی مبنی بر فروش نوبت پزشکان در مطب‌ها و کلینیک‌ها خصوصا به افراد غیر بومی و با قیمت‌های گزاف مطرح شده که اعتراض مردم استان یزد را به دنبال داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار