باطل شدن کارت سوخت تاکسیرانان غیرفعال و نیمه‌فعال در بندرعباس

تابناک- رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، گفت: کارت سوخت رانندگان تاکسی که غیرفعال و یا نیمه‌فعال هستند باطل می شوند و در صورت ادامه این روند پروانه فعالیت رانندگان نیز باطل خواهد شد. 
کد خبر: ۱۰۴۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱ 09 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، عمار زاهدی صبح امروز با اعلام این خبر، تاکید کرد:  بمنظور نظارت بر نحوه فعالیت ناوگان تاکسیرانی شهری و کنترل بهینه مصرف سوخت، فعالیت کلیه رانندگان بصورت ماهیانه توسط بازرسین و نمایندگان خطوط رصد خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در پی این بررسی‌ها کارت سوخت رانندگان غیرفعال و نیمه‌فعال با هماهنگی ستاد مدیریت مصرف سوخت و اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور ابطال می‌شود.

زاهدی خاطر نشان کرد: پس از این در صورت مشاهده عدم فعالیت و یا بی‌نظمی در فعالیت رانندگان تاکسی شهری نسبت به ابطال پروانه فعالیت این رانندگان اقدام خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بندرعباس، با اشاره به برون سپاری برخی از خدمات سازمان جهت تسریع در روند دریافت مجوزات تاکسیرانان، اظهار داشت: رانندگان تاکسی‌هایی که در حال حاضر فعال هستند، از طریق دفتار پیشخوان دولت، مدارک خود را در سامانه اتوتاکسی درج نموده و ثبت نام کنند. 

وی در خصوص روند صدور مجوزات مربوط به تاکسیرانان بیان داشت : صدور مجوز، صدور پروانه فعالیت و درخواست مرخصی رانندگان از طریق دفاتر پیشخوان و بصورت مجازی در بستر اتوماسیون(اتوتاکسی) اختصاص یافته به رانندگان تاکسی در بندرعباس همچون سراسر کشور نیز صورت می‌پذیرد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار