همدان آنگونه بود که من تصور می کردم

رئیس جمهور در سی امین سفر استانی خود پنجشنبه وارد همدان شد ودر با توجه به بازخوردی که از این سفر گرفته بودند اعلام کرد: همدان آنگونه بود که من تصور می کردم.
کد خبر: ۱۰۵۹۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸ 02 August 2022

رئیس جمهور در سی امین سفر استانی خود پنجشنبه وارد همدان شد ودر با توجه به بازخوردی که از این سفر گرفته بودند اعلام کرد: همدان آنگونه بود که من تصور می کردم.

به گزارش تابناک همدان، استاندار همدان ظهر امروز در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: سی امین سفر به وقوع پیوست و سفری ماندگاری تاریخی ثبت شد.

علیرصا قاسمی فرزاد ادامه داد: آنچه که در این سفر برای رئیس جمهور حائز اهمیت بود مردم همدان حماسه بزرگی را با استقبالی که داشتند خلق کردند مردم علارغم مشکلات در صحنه حضور دارند و پیوند آنها با آرمان های الهی و انقلاب نا گسستنی است.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم که برای رفع تبعیض مسئولیت قبول کرده و با مردم همراه اند و دیدار مردم حماسی و با شکوه بود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه رئیس جمهور در سفر سی ام در مرکز استان و شهرستان کبودرآهنگ حاضر شدند و حضور وزرا در شهرستان‌ها جلوه ای از ارتباط بدون واسطه مردم با مسئولین رقم زد، افزود: بنحوی که تمامی حوزه های استان مورد توجه قرار گرفت و در بعضی شهرستان‌ها چند وزیر و معاون وزیر حضور داشتند.

وی در خصوص حضور آیت الله رئیسی در پایگاه نوژه و دیدار با خانواده نظامیان اشاره کرد: پیام شفاف و روشنی را به جهان مخابره کردند این پیام این بود: اگر هر بدخواه و بد اندیشی به کشور نگاه بدی داشته باشد و برنامه بدی در سر داشته باشد پشیمان خواهد شد و از هر نقطه ای که کشور مورد تعرض واقع شوداز همان نقطه پاسخ کوبنده را دریافت خواهد کرد.

وی ادامه داد: دیدار با اهالی روستای کردآباد که قطب تولید پوشاک است که تمامی اهالی شاغل هستند که باید از مردم شهید پرور استان تشکر کرد که این حماسه بزرگ را آفریدند و ولایت مداری همدان را به نمایش گذاشتند.


لازم به دکر است وحدت و انسجامی که در این سفر مردم استان به نمایش گذاشتند نمونه ای از وحدت و انسجام حاکم در استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار