مساجد باید محل اتکای امید مستضعفان باشد/درگام دوم انقلاب، مساجد به عنوان پایگاه‌های جهانی اندیشه های توحیدی مبدل خواهد شد

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: مساجد باید محل اتکای امید مستضعفان باشد و تا زمانی که شرک و کفر وجود دارد مبارزه برای نابودی آنچه سرمنشاِء ظلم به شمار می روند ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۶۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳ 20 August 2022

 


به گزارش تابناک مرکزی،حجت الاسلام محمد قمی در همایش روز جهانی مساجد در مصلی اراک، افزود: مساجد و مراکز دینی باید به پایگاه جهاد تبیین با هدف کمک به اشاعه فرهنگ معنوی مبدل شوند.
وی یادآورشد: درگام دوم انقلاب، مساجد به عنوان پایگاه‌های جهانی اندیشه های توحیدی مبدل خواهند شد.
وی اظهار داشت: بچه‌های مساجد و فعالان در این مراکز دینی باید کارهای زمین مانده را با تدوین برنامه های مطلوب اجرایی کنند.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: نگرش توحیدی ما خدمت به مردم است و انجام این وظیفه را افتخار خود می‌دانیم اما این نهایت کار جامعه اسلامی نیست بلکه یک ضرورت در حیات مسجد به شمار می رود و غایت گسترده شدن اندیشه توحیدی است.
حجت الاسلام قمی افزود: مساجد باید محل اتکای امید مستضعفان باشد و تا زمانی که شرک و کفر وجود دارد مبارزه برای نابودی آنچه سرمنشاِء ظلم به شمار می روند، نیز ادامه دارد.
وی با یادآوری اندیشه حضرت امام (ره) اظهار داشت: تبلیغات اسلامی، از مساجد آغاز شده و برای قطع شرک و کفر و تایید مستضعفان در برابر مستکبران باید این پایگاه های معنوی تقویت شوند.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: استان مرکزی در توجه به جایگاه مساجد از سایر استان‌ها پیش‌تر است، هرچند فاصله زیادی باقی مانده است اما روند رشد در این استان در حوزه مساجد و مراکز دینی بالا است.
حجت الاسلام قمی افزود: شورا و سند خوبی در استان مرکزی در این راستا تدوین شده و این استان اهتمام بیشتری نسبت به سایر استان‌ها در حوزه مساجد دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار