اجرای طرح‌های الکترونیکی برای آسان سازی در عبور و مرور

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری مُوظف است هر سال با اجرای طرح‌های مختلف، چند گره ترافیکی این کلانشهر را باز کند.
کد خبر: ۱۰۷۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴ 03 October 2022

سید امیر سامع افزود: اجرای طرح‌های الکترونیکی برای آسان سازی در عبور و مرور و استفاده از حمل و نقل عمومی مانند ناوبری هوشمند حمل و نقل اهمیت دارد و به کاهش ترافیک در بسیاری از نقاط شهر مُنجر می‌شود.

وی با اشاره به تصویب لایحه‌ای برای پایش و کنترل آلودگی هوا در شورای شهر اظهار داشت: این مُصوبه ۲۰ بند دارد که یکی آنها الزام شهرداری بر نصب فیلتر روی خودروهای خود اعم از اتوبوس و آتش نشانی با هدف کاهش آلودگی هوا و استفاده از سوخت مناسب در وسایط نقلیه خود است.

این عضو شورای شهر هشدار داد: بخش‌هایی که در این زمینه همکاری نمی‌کنند از سوی شهرداری اخطار خواهند گرفت و در صورت ادامه، نامشان به استانداری اعلام خواهند شد.

سامع با بیان‌اینکه مصرف انرژی در کشور و شهر ما بالاست لذا باید سبک زندگی خود را تغییر دهیم، اضافه کرد: اگر دستگاه‌های مختلف شهر، مُشوق ساختمان‌هایی باشند که اصول مصرف انرژی را بخوبی رعایت می‌کنند و برای آنها تخفیف در نظر بگیرند می‌توان به کاهش مصرف انرژی امیدوار بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار