فتنه ۱۴۰۱ در دانشگاه باید جدی گرفته شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت: دشمن کف خیابان را نشانه رفته ولی به موقع شلیک می کند؛ مدارس، جوانان، دانشجویان، نظام و تجزیه کشور هدف نهایی دشمن است.
کد خبر: ۱۰۷۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳ 10 October 2022

به گزارش «تابناک البرز» حسین کلانتری در جلسه فوق العاده در جمع معاونان و روسای دانشکده ها و مسئولین بسیج (اساتید، دانشجویی و کارکنان) واحد کرج بیان کرد: اغتشاشات ریشه تاریخی دارد و عوامل داخلی و خارجی نیز در آن دخیل هستند، ریشته تاریخی آن، این است که یک مورخ یهودی انگلیسی به نام لوئیس که طراح تجزیه ایران بوده ، گفته که ایران وسیع و قوی برای غرب و سرمایه داران تهدید است و ایران باید به شش بخش ترک، کرد، لر، عرب ، بلوچ و فارس تجزیه شود.

دبیر هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز افزود: بخش خارجی آن این است که اخیرا هم گروهک تروریستی کومله، دمکرات ، وهابی ها، منافقین و تجزیه طلبان اقداماتی را شروع کرده اند و آنها طاقت دیدن پیشرفت های ایران را ندارند و معتقدند با توجه به فرهنگ دینی و ضد استکباری ایرانیان، تجزیه ایران را نشانه رفته اند و فوت یک دختر جوان را بهانه کرده اند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند: اغتشاش برنامه ریزی شده بود و دشمن با اصل ایران قوی و مستقل مشکل دارد و نمی تواند پیشرفت کشور را تحمل کند ، دعوا سر استقلال ، اقتدار و پیشرفت کشور است و فوت یک جوان بهانه دشمن است؛ اضافه کرد: اجرای سرود سلام فرمانده، حضور ۲۰ میلیونی مردم در اربعین، گستره جغرافیای سیاسی و پیشرفت کشور برای آنها آزار دهنده است و متاسفانه در داخل برخی اساتید دانشگاه ها، کلاس ها را تحریم کردند.

این استاد تمام دانشگاه گفت: در برخورد با جوانان همه یک حکم ندارند ، برخی هیجانی هستند و تاثیرپذیر از یک برنامه اینترنتی به خیابان می آیند و برخی دیگر ضد انقلاب هستند که باید محاکمه شوند.

دکتر کلانتری بیان کرد: دشمن کف خیابان را نشانه رفته ولی به موقع شلیک می کند، مدارس، جوانان، دانشجویان، نظام و تجزیه کشور هدف نهایی دشمن است، تجربه سه فتنه قبل(سال های ۷۸، ۸۸ و ۹۸) این است که دشمن زمانی شلیک می کند که همه چیز آرام است و نشانه رفتن حجاب، پرچم سوزی، هتک حرمت، فحش و دشنام معنای زیادی دارد بنابراین فتنه ۱۴۰۱ در دانشگاه باید جدی گرفته شود.

وی خطاب به معاونان و روسای دانشکده ها افزود: نظارت بر ورود و خروج دانشجویان، زمینه سازی فضای گفتمان، حضور در جمع دانشجویان، حل مسائل دانشگاه در داخل دانشگاه، فعالسازی تیم های دانشجویی  و مدیریت محتوایی شبهات از جمله موارد مهمی است که در دانشگاه بایستی اجرایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار