سردار سلامی:

رویا‌های شیطانی دشمنان هرگز تعبیر نخواهد شد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان قم گفت: رویا‌های شیطانی دشمنان هرگز تعبیر نخواهد شد و با ایستادگی ملت ایران توطئه هایشان به جایی نخواهد رسید.
کد خبر: ۱۰۷۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲ 17 November 2022

به گزارش تابناک قم، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در کنگره ملی بزرگداشت ۶۰۹۰ شهید استان گفت: توطئه امروز دشمنان ملت ایران این است که معصومیت را از چهره دختران و پسران جوان ما بگیرد و آن‌ها را از اسلام، وطن و ولایت دور کند.

وی گفت: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، می‌خواهند با میدان آوردن عده قلیلی فریب خورده، انقلاب اسلامی را شکست دهند و چهره زنان ما را همچون زنان غرب بی هویت کند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن دوست دارد ایران ژاندارم منافعش باشد افزود: میل دشمن این است که جوانانمان، خدا را تعظیم نکنند، حجاب که سنگر کلیدی عزت و حرمت و صیانت زن‌های مسلمانمان را بگیرد و با توطئه و نیرنگ خیابان‌های ما را دودآلود و آتش گرفته ببیند.

سردار سلامی تصریح کرد: آن‌هایی که همواره دوست دارند ما ضعیف و فلج باشیم، بیمارانمان دسترسی به دارو نداشته باشند و چهره مردممان را پژمرده ببیند، بدانند این‌ها رویایی نشدنی برایشان خواهد بود و با ایستادگی ملت ایران توطئه هایشان به جایی نخواهد رسید.

وی گفت: امروز ملت ایران با رهبری خلف صالح امام راحل، راه عزت و اقتدار خود را ادامه می‌دهد و من بعنوان سرباز کوچکی که خاطره‌های زیادی از غصه و دل نگرانی‌ها و دغدغه‌های رهبر دلسوزمان دارم میگویم ژرف اندیشی، دشمن شناسی، تدابیر الهی و ثبات قدم ایشان در قلب میدان عظیم و جهانی جهاد نمیگذارد دشمنان به رویا‌های پریشانشان برسند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب که در تلاطم امواج، نقطه تمام فشار‌های دشمنان است، با ایمانی حسینی و انقلابی، در کنار ملت ایران ایستاده است.

سردار سلامی افزود: زنان ما از حجابشان به عنوان سنگری برای حفظ ارزش‌های خود صیانت می‌کنند و جوانان ما آنانی که فریب خورده اند برخواهند گشت ما دوست داریم جوانان ما پیاده نظام دشمن نشوند.

بر مشکلات غلبه می‌کنیم

وی افزود: ما در حال رشد هستیم و پیشرفت خواهیم کرد و هیچ راهی برای غلبه کفار بر مومنین وجود ندارد و ما به پیش خواهیم رفت؛ نفوذ منطقه‌ای باقی است پیشرفت‌های دفاعی ادامه دارد بر مشکلات اقتصادی باهم غلبه می‌کنیم.
سردار سلامی با اشاره به سرمایه‌های عظیم کشور گفت: این سرمایه‌ها به حرکت درآید، ایران به یک قدرت جهانی تبدیل می‌شود.

خون شهدا ضامن امنیت، عزت، استقلال و کرامت ملت ایران

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ایثار و مجاهد شهدای والامقام گفت: پیشرفت، امنیت، عزت، استقلال، کرامت و تمامی مفاهیم ارزشمندمان را مدیون خون شهدای والامقامی هستیم.

سردار سلامی با اشاره به تحریم‌های دشمنان و پیشرفت‌های کشور از شکافتن هسته تا پرتاب ماهواره گفت: ما همه نیازهایمان را در داخل تامین کردیم اگرچه همه به دنبال تسلیم ایران بودند و رهبر بزرگ انقلاب از این تحریم، فرصتی برای پیشرفت تمدن در حال شکوفا شدن به وجود آورد و دوباره دشمن شکست خورد.

سردار سلامی با بیان اینکه هرگز اشتباهات صدر اسلام توسط این ملت تکراری نمی‌شود افزود: اکنون همه در این میدان هستند عالمان مراجع و مروجان شریعت همواره پرچمداران مبارزه با استکبار بوده اند.

فرمانده کل سپاه همچنین در حاشیه کنگره شهدای ملی استان  با محکوم کردن حادثه تروریستی ایذه خوزستان گفت: اقدام تروریستی ایذه که مردم بیگناه مورد تعارض و تهاجم قرار گرفتند، نشان دهنده اتصال یک جماعت فریب‌خورده با استکبار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار