نتایج ضعیف کشتی‌گیران جوان البرز

کد خبر: ۱۰۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ 11 October 2015
فرنگی کاران البرزی با درخشش در رقابت های جوانان کشور و کسب عنوان نایب قهرمانی، ناکامی آزادکاران را جبران کردند.

به گزارش ایرنا، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جوانان کشور یادواره شهیدان داریوش ریزه وندی و محمود شهبازی هفته گذشته در کرمانشاه آغاز و روز شنبه به پایان رسید.

کشتی البرز با دو تیم آزاد و فرنگی پای در این رقابتها گذاشت ، ابتدا رقابت های کشتی آزاد آغاز شد که آزادکاران البرز با عملکردی ضعیف و دور از انتظار نتوانستند جایگاه مناسبی به دست آورند.

کسب یک عنوان چهارمی توسط فرزاد جلیلی در وزن 66 کیلوگرم تمام تلاش های تیم کشتی آزاد جوانان البرز در این رقابتها بود ، عملکری که در سال های اخیر به هیچ عنوان از سوی کشتی البرز به دست نیامده بود!

در پایان رقابتهای آزاد تیم مازندران با 71 امتیاز اول شد ، تهران با 63 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت ، توابع تهران با 49 امتیاز سوم شد و کرمانشاه الف با 34 امتیاز چهارم ، گیلان با 27 امتیاز پنجم و لرستان با کسب 22 امتیاز جاشگا ششم این رقابتها را به دست آورد.

اما در رشته فرنگی ورق برای کشتی گیران جوان استان البرز برگشت و کسب عنوان نایب قهرمانی کشور علاوه بر کمرنگ تر کردن انتقادات ایجاد شده ، ناکامی تیم آزاد را نیز به سایه کشاند.

تیم کشتی فرنگی استان البرز با کسب یک مدال طلا، و دو مدال برنز با 45 امتیاز ، بعد از خوزستان بر سکوی دوم رقابتهای قهرمانی کشور ایستاد ، سهیل رئیسی در 84 کیلوگرم یک مدال طلا و رضا عباسی و حامد احمدزاده در اوزان 55 کیلوگرم و 96 کیلورم دو مدال برنز برای کشتی البرز به دست آوردند.

در پایان رقابتهای فرنگی جوانان کشور خوزستان بر سکوی نخست ایستاد ، البرز دوم شد و قم جایگاه سوم را به دست آورد.

از سوی کمیته فنی مسابقات نیز فرشاد جوادی از استان البرز به عنوان مربی نمونه رقابتهای کشتی فرنگی جوانان انتخاب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار