خبر مهم فرمانداری کرج برای شهروندان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرج جزئیات تشکیل کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات در این شهرستان را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۹۹۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵ 06 April 2023

خبر مهم فرمانداری کرج برای شهروندان

به گزارش «تابناک البرز» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرج گفت: برای اطلاع رسانی دقیق، سریع و به موقع فعالیت‌های مربوط به دو انتخابات پیش رو، کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات در شهرستان تشکیل می‌شود.

مهدی آقابراری اظهار کرد: برای اطلاع رسانی دقیق، سریع و به موقع فعالیت‌های مربوط به دو انتخابات پیش رو، کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات در شهرستان کرج پس از صدور دستور از استان و ابلاغیه‌های وزارت محترم کشور فعال خواهد شد.

او بیان کرد: شبکه ای از زیرساخت‌ها برای تبادل اطلاعات و اخبار شهرستان کرج در پلتفرم‌های داخلی برای انعکاس رویدادهای انتخاباتی در مرکزیت استان پیش بینی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرج افزود: فرمانداری کرج علاوه بر تشکیل کمیته روابط عمومی ادارات شهرستان کرج، شورای فضای مجازی شهرداری‌های کلانشهر کرج و شهرهای اقماری را نیز تشکیل داده است و تمامی بسترها برای اطلاع‌رسانی به موقع و مؤثر وجود دارد.

آقابراری گفت: این اقدامات با آسیب شناسی‌های صورت‌گرفته در حوزه اطلاع‌رسانی و با نظارت از سوی روابط عمومی فرمانداری کرج تشکیل شده است.

او افزود: افراد تاثیرگذار، روابط عمومی‌های فعال و رسانه‌های موثر در حوزه اطلاع رسانی اعضای این کمیته هستند.

آقابراری گفت: با صدور ابلاغیه‌ها و دستورالعمل‌های حوزه اطلاع رسانی در استان، شهرستان کرج نیز کار خود را با تمام ظرفیت آغاز خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار