معاون وزیر علوم:

حمایت از واحد‌های دانش‌بنیان و فناورِ نوپا

سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: مقرر شده است با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، حمایت‌های مالی از واحد‌های دانش‌بنیان و فناورِ نوپا صورت بگیرد.
کد خبر: ۱۱۰۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸ 13 May 2023

 

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، امید رضایی‌فر در حاشیه سفر خود به چهارمحال و بختیاری و بازدید از پارک علم و فناوری استان گفت: تاکنون در راستای توسعه ارتباط بین دانش و فناوری طرح‌های متعددی اجرا شده است. 

 

سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های مختلف برای توسعه زیست‌بوم فناوری و پردیس‌های علم و فناوری در دستور کار است، اظهار کرد: مقرر شده است با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، حمایت‌های مالی از واحد‌های دانش‌بنیان و فناورِ نوپا صورت بگیرد. 

 

رضایی‌فر بیان کرد: طرح دستیار فناوری با حمایت مالی وزارت علوم و محوریت کارآموزی دانشجویان در شرکت‌های فناور در حال اجراست. 

 

وی هدف از اجرای طرح پسادکتری فناوری را به‌کارگیری صحیح و استفاده از ظرفیت دانشجویان مقطع دکتری عنوان کرد و افزود: در نظر داریم شرایطی را برای استفاده از ظرفیت‌ بخش خصوصی در جهت ایجاد مقدمات لازم برای فعالیت فناوران و نوآوران فراهم کنیم.

 

سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم مطرح کرد: ایجاد دفاتر کاری اشتراکی، ارائه محصولات فناور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، حمایت و توسعه بازار و فرهنگ‌سازی در حوزه بین‌الملل از جمله موارد دیگری است که برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار