تداوم ناکامی کشتی البرز/ نماینده البرز از لیگ برتر کشتی انصراف داد/ کشتی‌گیران البرزی ضربه شدند

علت این امر نتایج ضعیف در دوره نخست رقابت‌ها عنوان شد، اما شنیده‌های خبرنگار تابناک حاکی از آن است که در کنار این امر، عدم علاقه اسپانسر و مالک خصوصی تیم به ادامه سرمایه‌گذاری در این تصمیم عجیب موثر بوده است.
کد خبر: ۱۱۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷ 13 October 2015
به گزارش تابناک – البرز: استان البرز اگر چه دارای قهرمانان و پیشکسوتان بسیار خوبی در رشته ورزشی کشتی است، اما در این روزها حال و روز این ورزش بومی و ملی در البرز خوب نیست.
به عنوان نمونه در آخرین دوره از مسابقات کشتی جوانان کشور، نمایندگان البرز حتی یک مدال کسب نکردند و این در حالی است که نماینده این استان در مسابقات جام جهانی آمریکا موفق به کسب مدال برنز شده بود.
تداوم ناکامی‌های کشتی البرز همه را نگران کرده و این در حالی است که پیش از این البرز قهرمانان بزرگی چون علیرضا حیدری و پهلوان سلیمانی را به عرصه ملی و جهانی معرفی کرده بود.
در تداوم این ناکامی‌ها،‌ امروز خبر رسید که نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر از ادامه مسابقات انصراف داده است.
علت این امر از سوی مصیب ده‌بالایی رئیس هیئت کشتی استان البرز نتایج ضعیف در دوره نخست رقابت‌ها عنوان شد، اما شنیده‌های خبرنگار تابناک حاکی از آن است که در کنار این امر، عدم علاقه اسپانسر و مالک خصوصی تیم به ادامه سرمایه‌گذاری در این تصمیم عجیب موثر بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار