رییس هیات انجمن های ورزشی استان گیلان خبر داد:

افتخار آفرینی ورزشکار گیلان در غرب آسیا

مسابقات بیس بال قهرمانی غرب آسیا به مدت پنج روز در کشور پاکستان جریان داشت که تیم ملی ایران در جریان این رقابت ها ، برابر تیم های هندوستان و عراق به برتری دست یافت .
کد خبر: ۱۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷ 07 March 2015
 به گزارش تابناک گیلان، یک ورزشکارگیلانی به همراه تیم ملی بیس بال ایران ، عنوان نایب قهرمانی دوزادهمین دوره رقابت های غرب آسیا را کسب کرد.

رییس هیات انجمن های ورزشی استان گیلان روز شنبه گفت : ایمان خلیق ساکت ملی پوش گیلانی به همراه تیم ملی بیس بال در رقابت های غرب آسیا خوش درخشیدند و عنوان دومی را کسب کردند .

اسماعیل شکری افزود: این ورزشکار شایسته گیلانی به همراه سایر ملی پوشان موفق شدند حریفان خود را در رقابت های بیس بال غرب آسیا که در پاکستان جریان داشت را شکست دهند و به دیدار نهایی راه یابند .

وی اظهار کرد : در دیدار نهایی این مسابقات ، تیم ملی بیس بال ایران نتیجه را به تیم ملی پاکستان که میزبان این دوره از رقابت ها بود ، واگذار کرد و به مقام نایب قهرمانی دست یافت .

وی ادامه داد : مسابقات بیس بال قهرمانی غرب آسیا به مدت پنج روز در کشور پاکستان جریان داشت که تیم ملی ایران در جریان این رقابت ها ، برابر تیم های هندوستان و عراق به برتری دست یافت .

وی بیان کرد : رشته بیس بال که قدمت زیادی در گیلان دارد ، یکی از ورزشهایی است که زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشی فعالیت دارد .

رییس هیات انجمن های ورزشی استان گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به قدمت چند صد ساله بیس بال در گیلان ، این استان یکی از قطب های برتر این رشته در کشور محسوب می شود و همواره ورزشکاران گیلانی در تیم های ملی حضور مستمر و چشمگیری دارند .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار