پیام تبریک رییس دانشگاه مازندران به اصحاب رسانه به‌مناسبت روز خبرنگار

کد خبر: ۱۱۱۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶ 05 August 2023
به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه مازندران، دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد رییس دانشگاه، در آستانه فرا رسیدن ۱۷ مرداد سال‌روز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، با صدور پیام تبریکی، این روز را به اهالی قلم و رسانه تبریک گفت. 
پیام تبریک رییس دانشگاه مازندران به اصحاب رسانه به‌مناسبت روز خبرنگار  

       در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

       اهمیت نوشتن و بیان حقایق تا جایی است که خداوند متعال به قلم و آنچه می‌نویسند قسم می‌خورد و کاملا مبرهن است که این خود قلم نیست که حایز اهمیت است، بلکه نوشته و حقایقی است که با آن بیان می‌گردد.

       خبرنگاران، این طلایه‌داران راستین خدمت در رسانه، انسان‌های پرتلاش و فداکاری هستند که در کسوت شرافت‌مندانه خبرنگاری، به عنوان وجدان بیدار، چشم بینا و زبان حقیقت‌جوی جامعه، گام در وادی مقدس قلم و عرصه روشنگری نهاده و همواره تلاش می‌کنند تا با تولید و انعکاس به موقع اخبار، به بهترین شکل ممکن، رسالت حرفه‌ای خود را انجام دهند.

       هر خبری که نوشته می‌‌شود، چراغی است که در شبستان حیات فردی و وجدان جمعی جامعه افروخته می‌‌گردد تا واقعیت، یعنی تصویر شفاف درستی‌‌ها و راستی‌‌ها و کژی‌ها و ناراستی‌ها، بیشتر و بهتر در دیدرس و قضاوت مخاطبان قرار گیرد.

       هفدهم مرداد و روز خبرنگار فرصتی است ارزنده برای تقدیر از زحمات کسانی که با تلاش، تعهد، مسوولیت، آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه و آبادانی جامعه را رونق می‌بخشد و همانند دیده‌بانان امینِ جامعه در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، صنعتی و ...، پرچم آزادی، آگاهی و امید را به اهتزاز در می‌آورند.

       این روز، روز بزرگ‌مردان و شیرزنانی است که با قلم شیوا، ذهنی آگاه و تفکری انسان‌دوستانه برای دسترسی آحاد جامعه به اطلاعات صحیح، فوری و مناسب تلاش می‌نمایند.

       اینجانب روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران، صاحبان اندیشه و فعالان این حوزه، به‌ویژه خبرنگاران فعال در حوزه علم و دانش تبریک گفته، از درگاه خداوند متعال برای‌شان آرزوی سلامتی، توفیق و سربلندی دارم. امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی‌بخشی، شفاف‌سازی، مطالبه‌گری و ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.

 

دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد

رییس دانشگاه مازندران

 

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه‌های گروهی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار