استاندار کردستان بر لزوم حمایت دستگاه‌ها از دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد

استاندار کردستان گفت: دانشگاه فرهنگیان نقش بسیار مهمی در تربیت معلمان و آینده‌سازان کشور دارد و همه دستگاه‌ها از این دانشگاه حمایت کنند.
کد خبر: ۱۱۸۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱ 08 September 2024

به گزارش «تابناک کردستان» به نقل از ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز یکشنبه در هشتمین جلسه کمیته استانی هیات امنای دانشگاه فرهنگیان کردستان در سنندج اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان استان جزو دانشگاه‌های موفق کشور است و مجوز واحد استانی نیز اخذ شده که کاری ارزشمند است.

وی یادآور شد: دانشگاه فرهنگیان بسیار مهم و ویژه است، چون معلمان و مربیان آینده‌سازان کشور را تربیت می‌کنند، بنابراین حمایت از این دانشگاه به نفع همه است.

استاندار کردستان پیشنهاد کرد برای دانشجویان سال اولی دانشگاه فرهنگیان، جشنی شایسته برگزار و باعث انگیزه برای دانشجویان جدید شود.

پذیرش۷۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید

رییس دانشگاه فرهنگیان استان کردستان هم با بیان اینکه ۸۰ درصد مصوبات جلسات سال گذشته کمیته‌های هیات امنای این دانشگاه اجرایی شد، افزود: سالن ورزشی دانشگاه فرهنگیان آماده بهره‌برداری برای سال تحصیلی جدید است.

سید شهاب ارکیان یادآور شد: تعمیر و تجهیز فضای خوابگاهی مربوط به دبیرستان شیخ شلتوت ۶۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که فرمانداری. سنندج ۱۰ میلیارد ریال اختصاص داده است و امیدواریم با همت سازمان مدیدیت و برنامه ریزی بقیه مبلغ مورد نیاز تامین شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ارزیابی شایستگی معلمان اشاره کرد و افزود: امسال هزار و ۴۳۷ مرد و ۷۶۰ زن برای ارزیابی تکمیلی صلاحیت معلمی به دانشگاه فرهنگیان استان معرفی شدند که ۸۲۶ نفر به نتایج معترض شده‌اند و نتایج به زودی اعلام می‌شود.

رییس دانشگاه فرهنگیان کردستان گفت: در برخی شهرستان‌ها فضای دانشسرا و تربیت معلم داشتیم که اکنون در اختیار اموزش و پرورش است و انتظار داریم دستگاه‌ها در بحث تجهیز فضای خوابگاهی و آموزشی ما را کمک کنند.

ارکیان به این هم اشاره کرد که سال تحصیلی جدید، ۷۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان کردستان پذیرش خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار