دادستان رباط کریم: احتمال دستگیری‌های دیگری بعد از بازداشت شهردار نصیرشهر وجود دارد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم با اشاره به بازداشت شهردار نصیرشهر به علت اتهامات مالی گفت: دستگیری‌های دیگر در مجموعه شهرداری، دلالان و پیمانکاران مرتبط با شهرداری دور از انتظار نیست و احتمال دستگیری افراد وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۸۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵ 11 September 2024
به گزارش «تابناک تهران» به نقل از ایرنا، محمد یوسف‌وند، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم در خصوص بازداشت شهردار نصیرشهر اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده مردمی به دستگاه قضایی و رصد اطلاعاتی توسط سربازان گمنام روز گذشته شهردار نصیر شهر احضار و پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
 
وی همچنین در خصوص ادامه دار بودن دستگیری‌ها گفت: در خصوص همین پرونده احتمال دستگیری‌های دیگر در مجموعه شهرداری، دلالان و پیمانکاران مرتبط با شهرداری دور از انتظار نیست.
 
دادستان رباط کریم ضمن هشدار به مسوولان و مدیران ادارات و نهاد‌ها گفت: به مسوولان ادارات و نهاد‌ها متذکر می‌شویم نظارت کافی را به مجموعه اداری خود داشته باشند.
 
یوسف وند ادامه داد: ارتباط افراد و کارمندان با ساخت و ساز‌های غیرمجاز، ارتباط با پیمانکاران، دلالان و افراد مرتبط جرم است و باید با تشدید نظارت از بروز تخلف جلوگیری شود.
 
یوسف‌وند افزود: دستگاه قضایی در برخورد با تخلفات و تضییع حقوق بیت‌المال به هیچ‌وجه کوتاه نخواهد آمد و با متخلفان با شدت برخورد قانونی خواهد کرد.
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم با یادآوری ساخت و ساز‌های غیرمجاز در نصیر شهر گفت: یکی از دلایل ساخت و ساز‌های غیرمجاز در نصیر شهر نحوه ارتباط غیرمتعارف و غیرقانونی مجموعه شهرداری با پیمانکاران و دلالان بوده است.
 
شهرستان رباط کریم در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار