انتصاب سرپرست قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان

کهگیلویه و بویراحمد - تابناک - کورش قنبری مرداسی با حکم دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی به عنوان سرپرست قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
کد خبر: ۱۱۸۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳ 19 September 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در حکم داوود گودرزی دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور، به کورش قنبری مرداسی آمده است:

جناب آقای کورش قنبری مرداسی
نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده به موجب این حکم به عنوان سرپرست قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوا جهاد و جهاد در راه خدا، رهنمود‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بتوانید با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و امکانات مادی و معنوی، برنامه‌ها و وظایف محوله را به نحو شایسته انجام دهید و در جهت پویایی و سالم سازی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران گام‌های موثری بردارید.

بدیهی است رویکرد کار جمعی، مشارکت پذیری، جبهه سازی، سازماندهی علاقمندان و نخبگان و زمینه سازی برای حضور و نقش آفرینی اقشار مختلف مردم در این جهاد مقدس از اولویت‌های قرارگاه می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار