آمار حادثه‌دیدگان آتش سوزی کارخانه شهرک صنعتی در گرمسار به چند نفر رسید؟

گروه استان‌ها- روز گذشته خبری مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در شهرک صنعتی گرمسار در خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت و بعد از اتفاق انفجار معدن طبس باز هم دل‌ها نگران مصدومان و حادثه دیدگان بود.
کد خبر: ۱۱۸۵۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲ 24 September 2024

آمار حادثه‌دیدگان آتش سوزی کارخانه شهرک صنعتی در گرمساربه چند نفر رسید؟

به گزارش خبرنگار تابناک از سمنان، حادثه انفجار در شهرک صنعتی گرمسار ظهر روز گذشته حوالی ساعت ۱۵ و ۳۰ به وقوع پیوست و در اخبار اولیه اعلامشد که دو نفر در این حادثه مصدوم و به بیمارستان معتمدی گرمسار اعزام شدند.

نیرو‌های امدادی و اتش‌نشانان بلافاصله برای امدادرسانی و اطفای حریق به محل اعزام شدند، اما بیم انفجار‌های مجدد به خاطر وجود میعانات نفتی در شرکت‌های مجاور وجود داشت برای همین یکی از اقدامات انجام شده ایمن سازی محل و تخلیه شرکت‌های مجاور بود.

اما متأسفانه ساعاتی پیش خبر انفجار مجدد و افزایش مصدومان در خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت.

برای اطلاع از تعداد آخرین مصدومان مصاحبه‌ای با رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان صورت گرفت که در این گفتگو اعلام شد که تعداد مصدومان به ۲۲ نفر رسیده است.

پژمان قرائیان در گفتگو با خبرنگار تابناک درسمنان، اظهار داشت: تاکنون ۲۲ نفر در حادثه آتش‌سوزی و انفجار کارخانه در شهرک صنعتی شهرستان گرمسار مصدوم شدند.

وی با اشاره به اعزام نیرو‌های درمانی و تجهییزات اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برای درمان اولیه مصدومان در محل حادثه گفت: تعداد ۱۱ نفر از مصدومان در محل حادثه درمان شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه تعداد یازده نفر دیگر نیز به بیمارستان منتقل شدند از ۱۱ مصدوم انتقال داده شده به بیمارستان دارای سوختگی بالای ۹۰ درصد هستند.

قرائیان با بیان اینکه این ۲ نفر از کارکنان این کارخانه تولید سوخت بودند افزود: این مصدومان برای ادامه درمان به تهران اعزام شدند.

وی درباره وضعیت سایر حادثه دیگان این انفجار گفت: همه حادثه دیدگان از بیمارستان ترخیص یا در محل حادثه درمان شدند.

وی با اشاره به مصدومیت نیرو‌های امدادرسان نیز گفت: از ۲۲ نفر مصدوم شده تعداد ۲۰ نفر از نیرو‌های امدادرسان بودند.

انتهای پیام/گ

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار