استاندار بوشهر:

تولید ماهی پرورشی در استان بوشهر از ۱۲ هزار تن فراتر رفت

استاندار بوشهر گفت: تولید ماهی پرورشی در استان بوشهر از ۳ هزار تن در سال ۱۴۰۰ به ۱۲ هزار و ۷۰۰ تن در سال جاری افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۱۸۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰ 24 September 2024
تولید ماهی پرورشی در استان بوشهر از ۱۲ هزار تن فراتر رفت
به گزارش "تابناک بوشهر" احمد محمدی زاده عصر سه شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی ۲ مجموعه بزرگ تکثیر و نرسری ماهی در بخش دلوار با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ابتکار امام راحل برای حضور مردم در دفاع مقدس باعث پیروزی شد و امروز هم حضور سرمایه‌گذاران در جنگ اقتصادی باعث پیروزی خواهد شد.
 
وی افزود: امروز ۲ مجموعه تکثیر و نرسری ماهی با سرمایه گذاری مجموع ۳۰۱ میلیارد تومان کلنگ زنی شده است.
 
استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: یک مجموعه تکثیر ماهی با ظرفیت ۱۰ میلیون قطعه ماهی و سرمایه ‌گذاری ثابت و جاری ۱۵۶ میلیارد تومان کلنگ زنی شده که پیش بینی اشتغال ۳۲ نفر در این طرح را داریم.
 
محمدی زاده تصریح کرد: همچنین یک مجموعه تکثیر و نرسری ماهی با سرمایه گذاری بیش از ۱۴۵ میلیارد تومان با ظرفیت ۵ میلیون قطعه ماهی کلنگ زنی شده که پیش بینی اشتغال ۱۵ نفر در این طرح شده است.
 
وی با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران اضافه کرد: با افرادی که برای اجرای طرح های پرورش آبزیان، زمین گرفته اند ولی اقدامی نکرده اند، برخورد می شود و با کسانی که فعال هستند، همکاری شده و حمایت لازم صورت می گیرد.
 
استاندار بوشهر گفت: اولویت حمایت با افرادی است که برای تکمیل زنجیره ارزش ماهی و یا دام و طیور برنامه دارند و در این راستا حوزه اقتصادی استان ورود کرده است.
 
محمدی زاده ابراز داشت: تولید ماهی پرورشی در استان بوشهر از ۳ هزار تن در سال ۱۴۰۰ به ۱۲ هزار و ۷۰۰ تن در سال جاری افزایش یافته است.
 
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار