سارا فلاحی:حادثه انفجار پیجر‌ها در لبنان یک جنایت هولناک ضد حقوق بشری است

گروه استان‌ها- نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت:سکوت مجامع بین المللی مدعی دفاع از حقوق بشر بسیار نگران کننده است و رژیم سفاک اسرائیل در سایه این سکوت مرگبار همچنان به جنایت‌های خود ادامه می‌دهد.  
کد خبر: ۱۱۸۵۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰ 25 September 2024

سارا فلاحی:حادثه انفجار پیجر‌ها در لبنان یک جنایت هولناک ضد حقوق بشری است

به گزارش تابناک ایلام ؛ سارا فلاحی در حاشیه عیادت جمعی از نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از مجروحین پیجرهای لبنانی در بیمارستان تهران اظهار کرد: ما امروز با صحنه های بسیار ناراحت کننده ای مواجه شدیم که نتیجه جنایت های هولناک رژیم صهیونیستی بود. ما از کودکانی عیادت کردیم که چشمان خود را از دست داده بودند، دستانشان قطع شده بود و تمام بدنشان مجروح بود.

وی افزود: در این جنایت ما با زنانی مواجه شدیم  که چشم و دست نداشتند اما از مقاومت پشیمان نبودند. یکی از مادران حادثه دیده می گفت "خدا را شکر می کنم که همسر و فرزندانم سالم هستند". مادر یکی از کودکان حادثه دیده می گفت "دستان و چشمان فرزندم را در راه حضرت ابوالفضل دادم". جوانی دیگر که چشم چپش را از دست داده بود گفت "ما در مسیر خود ثابت قدم خواهیم بود".

فلاحی اظهار داشت: نکته جالب توجه این که وقتی به مجروحان حادثه گفتیم چه خواسته ای دارید همه بدون استثنا دیدار با رهبر معظم انقلاب را تنها مطالبه خود عنوان کردند.

وی ضمن تمجید از روحیه مقاومت مجروحان حادثه تروریستی انفجار پیجرهای لبنان، این حادثه را یک جنایت هولناک ضد حقوق بشری دانست و گفت: سکوت مجامع بین المللی مدعی دفاع از حقوق بشر بسیار نگران کننده است و رژیم سفاک اسرائیل در سایه این سکوت مرگبار همچنان به جنایت های خود ادامه می دهد. 

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی  گفت: در چنین شرایطی تمام ملت های آزاده جهان باید در مسیر توقف این جنایت های ضد انسانی حرکت کنند.

وی، انفجارهای گسترده در لبنان و سوریه در روزهای اخیر را  نشانه‌های یک کابوس شوم دیستوپیایی(ویران شهری) دانست و بیات داشت : تروریسم سایبری به معنای  استفاده از وسایل انفجاری مخفی که در دستگاه های مخابراتی روزمره پنهان شده اند برای انجام حملات مرگبار در چنین مقیاسی بی سابقه است.

فلاحی یادآور شد:  حتی اگر هدف از این حملات هدف قرار دادن اهداف نظامی باشد، انفجار هزاران دستگاه به طور همزمان بدون اینکه بتوان محل دقیق آنها را تعیین کرد یا در زمان حمله در اختیار چه کسی بوده نشان دهنده بی توجهی آشکار به حق حیات و قوانین مسلحانه است و جنایتی غیر قابل توجیه به شمار می‌آید./م

انتهای پیام/گ

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار