مجمع نمایندگان طلاب: شهید نصرالله رزمندگان مقاومت را مصمم‌تر از گذشته می‌سازد

مجمع نمایندگان طلاب با صدور پیامی گفت: قطعاً شهید نصرالله بیش از علامه مجاهد شهید سید حسن نصرالله در هدایت مقاومت و پیروزی لبنان و فلسطین نقش‌آفرین خواهد بود و یارویاور مقاومت خواهد بود و بر توان و قدرت همه مبارزان جبهه مقاومت خواهد افزود و همه رزمندگان جبهه مقاومت را مصمم‌تر از گذشته خواهد ساخت.
کد خبر: ۱۱۸۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶ 28 September 2024

به گزارش تابناک قم، مجمع نمایندگان طلاب با صدور پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت که متن این پیام به شرح ذیل است:
بِسْمِ اللَّـهِ الرحمن الرَّحِیمِ
بسم رب الشهدا والصدیقین
بسم الله قاصم الجبارین
إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاةَ الدُّنْیَا بِالْآخِرَةِ وَمَن یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
امام خامنه‌ای (مدظله العالی):
سرنوشت این منطقه را نیرو‌های مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد. مردم لبنان فراموش نکرده‌اند که در روزگاری نظامیان رژیم غاصب تا بیروت را زیر چکمه قرار میدادند.
این حزب‌الله بود که پای آنان را قطع کرد و لبنان را عزیز و سربلند ساخت. امروز هم لبنان به حول و قوه‌ی الهی دشمن متجاوز و خبیث و روسیاه را پشیمان خواهد کرد.
بر همه‌ی مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.
لبیک یا مهدی
لبیک یا خامنه‌ای
لبیک یا حزب الله
لبیک یا انصار دین الله
الا ان حزب الله هم الغالبون
سلام علیکم بما صبرتم و نعم عقب الدار
سلاله رسول خدا علامه مجاهد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به خیل عظیم شهدا پیوست وآسمانی شد.
حاج قاسم ورئیسی عزیز و عماد مغنیه و ابومهدی المهندس و همه شهدای اسلام و انقلاب و مدافع حرم و مقاومت؛ مهمانی عالیقدر دارند و اینک علامه مجاهد سید حسن نصرالله مهمان امام و شهیدان مقاومت است.
سید حسن نصرالله؛ شهید مجاهد، دبیرکل حزب الله لبنان به شهدای بزرگ و جاویدالاثر خود که قریب به ۳۰ سال در راه آنان درتکاپو بودپیوست و در این مدت آنان را از پیروزی تا پیروزی رهبری کرد در غم‌ها وشادی‌ها کنار آنان بود، همواره در سخت‌ترین شرایط مبارزات امیدشان بود؛ وهرگز لحظه‌ای از پای ننشست.
این مصیبت عظمی واین فقدان خسارت بار را خدمت امام زمان (عج)؛ رهبر عزیز امت اسلامی آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (ع)؛ مرجعیت دینی؛ حوزه‌های علمیه؛ مسلمانان و آزادیخواهان جهان، ملت شریف ایران؛ جبهه مقاومت و ملت مقاوم لبنان به ویژه حزب‌الله همیشه سرافراز و مقاوم لبنان تسلیت عرض می‌کنیم.
قطعا شهید نصرالله بیش از علامه مجاهد شهید سید حسن نصرالله در هدایت مقاومت و پیروزی لبنان و فلسطین نقش آفرین خواهد بود و یار و یاور مقاومت خواهد بود و بر توان وقدرت همه مبارزان جبهه مقاومت خواهد افزود وهمه رزمندگان جبهه مقاومت را مصمم‌تر از گذشته خواهد ساخت و شهید مجاهد علامه نصرالله با فدا کردن جان عزیزش؛ راه جهاد و مبارزه را برای همه حق طلبان وظلم ستیزان عالم هموار ساخت.
امام خامنه‌ای فرمودند:کشتار مردم بیدفاع در لبنان از سوئی بار دیگر خوی درندگی سگ هارِ صهیونیست را آشکار کرد، و از سوئی کوته‌نظری و سیاست ابلهانه‌ی سران رژیم غاصب را به اثبات رساند. باند ترور حاکم بر رژیم صهیونیست از جنگ جنایتکارانه‌ی یک ساله‌ی خود در غزه درس نگرفتند و نتوانستند بفهمند که کشتار دستجمعی زنان و کودکان و مردم غیر نظامی نمیتواند در ساخت مستحکم سازمان مقاومت اثر بگذارد و آن را از پا بیندازد. 
سران قاتل وجنایت خبیث صهیونیزم بدانند یقینا با این جنایت تاریخی خود، گور حتمی خودشا ن را کندند و فرسنگ‌ها خودشان را به نابودی و سقوط نزدیک نمودند.
اسرائیل بدان تورفتنی هستی ودیگر حیات ننگینت ادامه نخواهد داشت
راهش پر رهرو، ونامش جاویدان، واهدافش زنده خواهد ماند.
الا ان حزب الله هم الغالبون
نصر من الله و فتح قریب
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار