امام جمعه شهرستان خوی در گفت‌وگو با تابناک:

تقویت قوای جبهه مقاومت در پی شهادت سید حسن نصرالله

امام جمعه شهرستان خوی گفت: حزب الله لبنان به گونه‌ای تشکیلات بخشی شده است که شهادت هیچکدام از فرماندهان، خدشه‌ای بر روند و حرکت حزب الله وارد نکند.
کد خبر: ۱۱۸۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰ 29 September 2024

تقویت قوای جبهه مقاومت در پی شهادت سید حسن نصرالله

حجت الاسلام و المسلمین قاسم خانی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک ارومیه ضمن تسلیت سیدالشهدای مقاومت حسن نصرالله گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در پیامشان فرمودند؛ جبهه مقاومت پرچمداری برجسته و حزب الله لبنان رهبری کم نظیر را از دست داد.

وی افزود: در طول فرماندهی سید حسن نصرالله بر حزب الله لبنان در این چند دهه اخیر کار‌های اساسی و ویژه‌ای از جمله، اخراج اسرائیل از لبنان، باز سازی خرابی‌های لبنان، پایه ریزی و تشکیلات بخشی حزب الله لبنان پایه گذاری شد.

قاسم خانی خاطرنشان کرد: شهیدسید حسن نصرالله در آخرین سخنرانی خود با ابراز امکان وقوع شهادت خود، از برنامه ریزی اندیشه‌هایی در صورت بروز چنین شرایطی برای جلوگیری از تضعیف نیروی مقاومت و تقویت آن خبر داد.

 

امام جمعه خوی گفت: الزام برای تربیت کادر مدیریتی و تفکیک‌های سلولی در مدیریت این مجموعه سیاسی، اجتماعی، رسانه ای، امنیتی و نظامی از تدبر‌های سیدالشهدای مقاومت بود که موجب ایجاد رویش‌های جدید خواهد شد.

وی تصریح کرد:همانطور که حزب الله بعد از شهادت سید عباس موسوی و حماس بعد از شهادت شیخ احمد یاسین و اسماعیل هنیه و جنبش انصار یمن پس از شهادت سید حسین الغوثی دچار وقفه نشد؛ امروز نیز حزب الله لبنان با شهادت سید حسن نصرالله دچار وقفه نخواهد شد و این امر جبهه مقاومت را قطعا تقویت خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار