استاندار بوشهر مطرح کرد:

پیشرفت فیزیکی ۳۱ درصدی طرح توسعه بندر گناوه/ ۱۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در پروژه

استاندار بوشهر با بیان اینکه طرح توسعه بندر گناوه ۳۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: ۱۶۰۰ میلیارد تومان در این طرح سرمایه گذاری شده است.
کد خبر: ۱۱۸۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲ 03 October 2024

به گزارش خبرنگار " تابناک بوشهر"، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر پیش از ظهر پنجشنبه با همراهی آیت‌الله صفایی بوشهر امام جمعه، رئیس کل دادگستری و معاونین استاندار از پروژه های عمرانی شاخص گناوه بازدید و در جریان آخرین وضعیت پيشرفت فیزیکی آنها قرار گرفتند. 


استاندار بوشهر در بازدید از طرح توسعه بندر گناوه اظهار داشت: در این پروژه،۱۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری می‌شود و مبلغ اولیه قرارداد آن ۶۰۲ میلیارد تومان است.

محمدی زاده با بیان اینکه این طرح از بهمن ۱۴۰۱ آغاز شده تصریح کرد: مدت پیمان ۳۶ ماه است و اکنون از پيشرفت فیزیکی ۳۱ درصدی برخوردار است.

وی افزود: احداث موج‌شکن اصلی به طول ۱۷۶۹ متر، موج‌شکن فرعی به طول ۶۱۹ متر، ۹۸۰ هزار متر مکعب لایروبی، دایک حفاظتی به طول۱۱۲۰ متر و احداث دیوار پیرامونی بندر به طول ۱۷۰۰ متر از مشخصات فنی این طرح است.

استاندار بوشهر گفت: افزایش ظرفیت شناور طرح به ۲۰۰۰ تن، افزایش سطح حوضچه به ۴۰ هکتار و ساماندهی و ارتقاء ظرفیت تردد ورود و خروج کالا از اهداف پروژه است.

انتهای پیام/ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار