پدیده 1 - نفت 2

شکست پدیده از نفت تهران در مشهد

دیدار تیم‌های فوتبال پدیده مشهد و نفت تهران عصر امروز با پیروزی ۲ بر یک میهمان در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد به پایان رسید.
کد خبر: ۱۱۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴ 27 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، نفتی‌ها در این بازی با گل‌های بوحمدان و صادقیان اولین شکست خانگی را به پدیده تحمیل کردند.

این دیدار با داوری احمد صالحی و کمک‌های مجید ویشگاهی، ایوب غلامزاده و علی صفایی درحالی برگزار شد که از پدیده ، محمود خمیسی(25) و از نفت، حمید بوحمدان(32) ، سیامک کوروشی(36)، وحید حمدی‌نژاد(53) و وحید شیخ‌ویسی(87) اخطار گرفتند.

در این رقابت، نفت برای تکرار پیروزی وارد زمین شده بود و پدیده نمی‌خواست اولین شکست خانگی را متحمل شود. دو تیم بازی را آرام آغاز کردند ولی پدیده مالکیت توپ را در اختیار داشت تا اینکه ضربه آزاد بوحمدان بعد از برخورد به مرادمند مدافع مشهدی‌ها وارد دروازه روشنگر شد تا شاگردان مهاجری بعد از دقیقه 26 بازی پر استرسی تا پایان نیمه نخست انجام دهند و این نفتی‌ها باشند با در اختیار داشتن توپ و میدان در میانه زمین چشم به ضد حملات داشته باشند. این تاکتیک نفتی‌ها همراه با یک بازی فیزیکی آنها را با پیروزی یک بر صفر به رختکن فرستاد.
در نیمه دوم پدیده برای جبران نتیجه وارد زمین شد و توانست دقیقه 49 توسط مهدی خیری به گل برسد اما نفتی‌ها خیلی زود آن را جبران کردند اما شادی آنها خیلی ادامه نداشت و پنالتی که مطهری گرفت را صادقیان به گل تبدیل کرد تا دوباره نفت پیش بیافتد.
پس از آن دوباره تیم منصوریان تاکتیک دفاعی بعد از گل اول را پیش گرفت و تعویض‌های او هم بیانگر حفظ نتیجه بود. پدیده هر چه زد به در بسته خورد و بی‌دقتی مهاجمان این تیم موجب شد این دیدار 2 بر 1 به سود نفت خاتمه پیدا کند.
در دقیقه ۵۲ به سبب تنش کریم احمدی با وحید حمدی نژاد بازی کمی تنشنجی شد که با وساطت کادر پدیده آرامش به بازی برگشت.
همچنین در جریان تعویض دو تیم پدیده غلامحسین بادامکی با محمد علی مردانی در دقیقه ۶۰ و مهدی مومنی لاریمی با آرش رضاوند از تیم نفت تهران تعویض شدند.

شکست پدیده از نفت تهران در مشهد

ترکیب پدیده:

مجتبی روشنگر، محمد حسین مرادمند، محمود خمیسی، ابوالحسن جعفری، معین عباسیان، کریم احمدی(مهرداد قنبری 81)، میثم نقی‌زاده، حسین بادامکی(محمد علی مردانی 69)، میلاد غریبی، مهدی خیری و یونس شاکری
سرمربی: رضا مهاجری

شکست پدیده از نفت تهران در مشهد

ترکیب نفت:

وحید شیخ‌ویسی، جلال حسینی، محمد دانشگر، مهدی شیری، وحید حمدی‌نژاد، سیامک کورورشی، حمید بوحمدان، وحید امیری، پیام صادقیان(سعید لطفی 81)، مهدی مومنی(رضاوند66) و ارسلان مطهری(آل کثیر 94)
سرمربی: علیرضا منصوریان

عکاس : محمد مهدی دارا - تابناک خراسان رضوی


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار