احداث 4 مجموعه بیمارستانی بزرگ در مازندران

کد خبر: ۱۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۳ 09 March 2015
مدیر امور شعب بانک ملی استان مازندران گفت: چهار مجموعه بیمارستانی بزرگ در مازندران با حمایت بانک ملی مرکزی افتتاح می‌شود.
 
به گزارش فارس هیبت‌الله ویسی امشب در جلسه بررسی مشکلات تولیدکنندگان و کارآفرینان شهرستان بابل در دفتر انجمن کارفرمایان بابل، اظهار کرد: بانک ملی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری درباره رسیدن به اقتصاد مقاومتی گام برداشته و اقدامات موثری انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه بانک ملی در راستای منویات رهبری تقویت تولید داخلی و ارائه تسهیلات بانکی به طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی 50 درصد را در دستور کار قرار داده است، افزود: 50 طرح در این خصوص مورد بررسی قرار گرفت و 40 طرح با منابع 2 میلیارد ریال به هیئت مدیره ارجاع داده شد و مورد تصویب قرار گرفت که تعدادی از این طرح‌ها متعلق به شهر بابل است.

 مدیر امور شعب بانک ملی مازندران ادامه داد: با اجرای طرح‌های بابل برای 4 هزار و 503 نفر مستقیم و یک‌هزار و 700 نفر به شکل غیرمستقیم اشتغال‌زایی شده است.

این مسئول از اجرا طرح چهار مجموعه بیمارستانی بزرگ در مازندران خبر داد و اضافه کرد: این طرح در شهرستان آمل اجرا شد، در شهر تنکابن آماده افتتاح بوده و در شهرهای قائم‌شهر و نکا نیز بزودی افتتاح می‌شود.

ویسی از برگزاری جلسه کارگروه تخصصی اشتغال در بابل خبر داد و خاطرنشان کرد: 63 میلیارد ریال مصوبه داشتیم که بیش از 700 میلیارد ریال سرمایه در گردش را پذیرفتیم که در این راستا برای 2 هزار نفر شغل ایجاد می‌شود.

مدیر امور شعب بانک ملی مازندران با اشاره به اینکه در سفر مدیر عامل بانک ملی به مازندران اجرا 11 طرح مطرح شد، افزود: این 11 طرح شامل هشت طرح صنعتی، دو طرح کشاورزی و یک طرح گردشگری با منابع یک‌هزار و 952 میلیارد ریال بوده که با اجرا آن 2 هزار شغل پوشش داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین بحث در مازندران حفظ اشتغال است، یادآور شد: دو کار عمده‌ای که در این راستا انجام گرفت کمک به واحدهای فعالی که در بازپرداخت دچار مشکل هستند بود که در این زمینه 2 هزار میلیارد ریال بدهی واحدهای تولیدی به بانک ملی تا 6 ماه امهال شد و تا 6 سال قسط در نظر گرفته شد که با این اقدام 5 هزار شغل حفظ شد و 7 هزار میلیارد ریال منابع جدید کسب کردیم.

ویسی تصریح کرد: در راستای حمایت از اشتغال پایدار برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی نیز یک‌هزار شغل پایدار ایجاد شد که جشن خودکفایی نیز در استان برگزار شد.

وی افزود: در کمک به تسهیل ازدواج، برای 12 هزار نفر در سامانه ثبت‌نام به عمل آمد که 11 هزار نفر وام ازدواج دریافت کردند و در این راستا مبلغ 30 میلیون ریال تا 50 میلیون ریال وام در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

مدیر امور شعب بانک ملی استان اظهار کرد: بانک ملی مازندران تعامل بسیار سازنده‌ای با نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارد و در سال‌جاری براساس نامه‌های نمایندگان استان به یک‌هزار و 700 نفر معرفی شده، وام پرداخته است.

ویسی تصریح کرد: در راستای تقویت اقتصاد داخلی و ایجاد شغل همه منابع را در استان مصرف کردیم و منابع هر شهر را برای همان شهر در نظر گرفتیم.

وی گفت: انتظار ما از تولیدکنندگان عمل کردن مطابق با ضوابط بانکی است، هدف ما ایجاد تعامل و حسن نیت برای رفع مشکلات پیش‌رو است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار