هرکه دارد هوس کرببلا بسم ا... ؛

اعزام زائران اربعین از سرخس به کربلای معلی

کاروان پیاده زائران اربعین حسینی مشتکل از کارکنان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از شهرستان سرخس عازم کربلای معلی شدند.
کد خبر: ۱۳۶۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ 28 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد،  هماهنگ کننده این کاروان زیارتی در این خصوص گفت: با نزدیک شدن به اربعین حسینی و برای ششمین سال متوالی، کاروان زائران حسینی متشکل از کارکنان پالایشگاه خانگیران و جمعی از مردم شهرستان سرخس برای زیارت سالار شهیدان کوله بار سفر بسته اند و عازم مرز شلمچه شدند.
سید محمد علی موسوی نیک با بیان اینکه اوج دلدادگی عاشقان حسینی در کاروان های پیاده روی اربعین موج می زند تصریح کرد: این کاروان 80 نفره پس از ورود به مرز عراق، حرکت پیاده روی خود را به سمت نجف، کاظمین، سامرا و کربلا آغاز خواهند کرد.
وی زنده نگه داشتن شعائر اسلامی، ترویج و اشاعه فرهنگ عاشورا، تجدید میثاق با شهدای کربلا و سفارشات ائمه اطهار(ع) در خصوص زیارت اربعین حضرت اباعبدا... الحسین (ع) را از اهداف این سفر دانست و بیان داشت: از نشانه ها و صفات مومنان زیارت اربعین است و کاروان مشتاقان حسینی سعی دارد تا در طول سفر ضمن به جا آوردن اعمال زیارت حرمین مقدسه، ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت نشان دهد.
موسوی نیک تاکید کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده، تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره عظیم اربعین حسینی اندیشیده شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار