اداره منابع طبیعی گلوگاه مستقل شد

کد خبر: ۱۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۷ 16 March 2015
فرماندار گلوگاه از استقلال اداره منابع طبیعی این شهرستان خبر داد و گفت: افتتاح اداره منابع طبیعی گلوگاه در آستانه سال نو، عیدی بزرگی برای مردم این شهرستان است.

عیسی قاسمی‌طوسی در حاشیه افتتاح ساختمان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گلوگاه که با حضور ستار بابایی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در این شهرستان اظهار کرد: بالاخره پس از گذشت سال‌ها از انتظار مردم گلوگاه برای داشتن اداره مستقل منابع طبیعی، این مهم در آستانه سال جدید، عیدی بزرگی برای شهرستان گلوگاه محسوب می‌شود.
وی تصریح کرد: این ساختمان واقع در ضلع شمالی روستای «تیرتاش»، محل استقرار جنگل‌بانی بود که پس از تجهیز، تبدیل به اداره شد.

فرماندار گلوگاه گفت: قرار بود این اداره، بعد از تعطیلات نوروز و در سال جدید افتتاح شود اما گلایه‌مندی مردم از مشکلات رفت و آمد به شهرستان بهشهر و از طرفی نیز ارجاع برخی پرونده‌ها به استان گلستان (بندرگز) در حوزه آبخیزداری انگیزه‌ای شد تا با نظر مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران در آستانه سال جدید قدم نخست رفع مشکلات، با افتتاح اداره مستقل برداشته شود.

قاسمی‌طوسی درباره اینکه وعده استاندار مازندران برای حل مشکلات حوزه آبریز بالادست شهرستان گلوگاه به کجا رسید، به فارس پاسخ داد: کارشناسانی از وزارت کشور به شهرستان گلوگاه اعزام شدند که با حضور در مناطق بالادست و با مشاهده مستندات، حل مشکلات آبریز را در محدوده مازندران ارزیابی کردند و ارجاع مشکلات به استان گلستان را صحیح ندانستند.

وی ادامه داد: در آخرین اقدام نیز، وزارت کشور با استان گلستان مکاتباتی داشته است که پس از حصول نتیجه نهایی، اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش فارس، نخستین سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گلوگاه، علی عباسیان‌رستمی است که در حال حاضر با سه پرسنل اداری، فعالیت‌های خود را در شرقی‌ترین شهرستان مازندران آغاز کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار