لاریجانی پس از ثبت نام در حوزه انتخابیه قم:

مستقل در انتخابات شرکت می‌کنم/دغدغه من اصول و اهداف انقلاب است

من به صورت مستقل وارد انتخابات شده‌ام، برای من مهم است که اصول و اهداف انقلاب را انجام دهیم این آرمان‌های انقلاب امروز در گردنه خاصی است و هر گروهی به این موضوعات نزدیک باشد ما جزء آن گروه محسوب می شویم.
کد خبر: ۱۵۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 24 December 2015
به گزارش تابناک قم، علی لاریجانی پس از ثبت‌نام در انتخابات دهمین دوره مجلس در در حوزه انتخابیه قم اظهار کرد: حضور مراجع عظام تقلید و فضلا و همچنین محبت اقشار مختلف مردم قم به اینجاب، شرایط کلان کشور و از طرفی آبادانی شهر قم دلایلی بود که مصمم شدم از قم ثبت نام کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط حساس منطقه و وضعیت اقتصادی کشور گفت: در این شرایط تا آن‌جایی که بتوانم و از دستم بربیاید، در راستای آبادانی قم و پیشرفت و سرافرازی این استان تلاش می‌کنم.

وی با اشاره به لزوم شرکت با شکوه مردم در انتخابات پیشرو تصریح کرد: انتخابات آینده مسیر مهمی را طی می‌کند و این انتخابات و افرادی که به صحنه می‌آیند برای سامان یافتن اوضاع کشور مهم است و یک انتخابات باشکوه جایگاه کشور را هم ارتقاء می‌بخشد.

لاریجانی با بیان این که کسانی که قصد ورود به مجلس را دارند باید به مسائل نگاه ملی داشته و مسائل اقتصادی را به خوبی حل کنند گفت: مسئولان باید بتوانند در شرایط سخت بهترین تصمیم را داشته باشند و از فهم سیاسی برجسته برخوردار و کارآدمد و با تجربه باشند.

وی با اشاره به این که احزاب باید با انگیزه و به صورت سالم نمایندگان خود را یاری کنند خاطرنشان کرد: هر چه رقابت با حضور جریان‌های بیشتر و انگیزه باشد، بهتر است نتایج آن برای کشور تاثیرگذارتر خواهد بود.

رئیس قوه مقننه در پاسخ به سوالی در خصوص پیوستن رهروان ولایت به ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: در این خصوص این گروه باید تصمیم بگیرند و ربطی به من ندارد.

وی افزود: من به صورت مستقل وارد انتخابات شده‌ام، برای من مهم است که اصول و اهداف انقلاب را انجام دهیم این آرمان‌های انقلاب امروز در گردنه خاصی است و هر گروهی به این موضوعات نزدیک باشد ما جزء آن گروه محسوب می شویم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار