شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام؛

دعوت از مردم ایلام برای شرکت در مراسم ۹ دی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در آستانه فرارسیدن ششمین سالروز خلق حماسه ماندگار ۹ دی‌ماه ( روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ) با صدور بیانیه ، اقشار مختلف مردم استان ایلام را به شرکت در آیین گرامیداشت این روز بزرگ دعوت کرد.
کد خبر: ۱۵۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶ 28 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در آستانه فرارسیدن ششمین سالروز خلق حماسه ماندگار ۹ دی‌ماه ( روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ) با صدور بیانیه ، اقشار مختلف مردم استان ایلام را به شرکت در آیین گرامیداشت این روز بزرگ دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است :

9 دی، يادآور حماسه‌ای ماندگار و تحسین‌برانگیز است كه اوج ارادت و علاقه‌مندی اقشار مختلف مردم ايران اسلامي به اهل‌بیت (ع) و ولایت‌فقیه را به جهانيان نماياند.

اين حماسه تاريخي و  پرشكوه درواقع پيوند عاشورايي ملت مسلمان، ولايت محور و سلحشور ايران باارزش‌های والاي اسلامي، اعتقادي و ولایت‌فقیه است كه براي هميشه در تاريخ  افتخارات اين ملت ثبت شد.

حركتي كه در اين روز شكل گرفت ، حضور آگاهانه و با بصيرت امتي آگاه و هوشيار بود كه در مقابل توطئه‌ی شوم براندازي نرم نظام اسلامي قرار گرفت و آن را نقش بر آب كرد.

اين حماسه تاريخي ملت ايران موجب شورونشاط و گرمابخشي مضاعف به دل‌های دوستان و یاران و وفاداران به انقلاب اسلامي و ارزش‌ها و دستاوردهای والاي آن شد عزم و اراده ملت را براي پاسداري از ايران اسلامي و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامي را بار ديگر استوارتر كرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن پاسداشت ایام‌الله نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌ویژه حماسه نهم دی‌ماه از عموم مردم ولایت مدار استان دعوت می‌کند تا در آیین گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور خود بار ديگر پيوند عميق خود باارزش‌های والای اسلامی و مقام معظم رهبری به‌عنوان رکن رکین انقلاب اسلامی به نمایش نهاده و عزم راسخ خود در دفاع از حریم مقدس ولایت‌فقیه و آرمانه‌ای ارزشمند انقلاب اسلامی به منصه ظهور برسانند .

مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی ( روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) هم‌زمان با سراسر کشور در سطح مناطق مختلف استان ایلام نیز برگزار می‌شود .

این آیین در مرکز استان روز چهارشنبه هفته جاری ساعت 30/9 صبح در محل مسجد جامع شهر ایلام و با سخنرانی دکتر محمدمهدی عبد خدایی محقق و پژوهشگر برجسته کشور و عضو فعال جمعیت فداییان اسلام برگزار خواهد شد./پ

منبع: خبرگزاری شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار