تابناک کهگیویه وبویراحمد:

متن کامل بیانیه بسیج دانشجویی یاسوج به هاشمی رفسنجانی/خدا را در نظر بگیرید

شما باید ناظر بر قوانین مجلس باشید، و باید بدانید که به هیچ وجه ملاحظه نکنید. باید قوانین را بررسی نمایید که صددرصد اسلامی باشد.
کد خبر: ۱۷۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷ 02 February 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج با ارسال متنی به پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان مقایسه ای ساده و روان از سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی با فرمایشات حضرت امام روح الله (ره) داشته است که متن آن به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
آیت الله هاشمی رفسنجانی: فرودگاه مهرآباد 1394/11/12
عده‌ای صلاحیت شخصیتی که اشبه جدش امام خمینی است را قبول نمی‌کنند، باید از آنها پرسید پس شماها خودتان صلاحیت خودتان را از کجا آورده‌اید؟ چه کسی به شما صلاحیت داده است، چه کسی به شما اجازه قضاوت داده است، چه کسی به شما اختیارات، اسلحه، تریبون، تریبون نماز جمعه و صدا و سیما داده است؟ اگر امام نبود، اگر آن نهضت نبود، اگر آن اراده مردمی نبود شماها هم نبودید؛ به بیت امام بد کردید و زمانی که باید در این دوران به بیت امام تبریک می‌گفتید تبریک بدی گفتید خداوند از سر تقصیرتان بگذرد و باید عذرخواهی کنید.
بخشی از نامه حضرت امام(ره)
وظیفۀ شورای نگهبان، نظارت بر قوانین و مصوبات مجلس است
تهران، جماران
1359/3/31
حضار: اعضای شورای نگهبان
بسم اللّه‏ الرحمن الرحیم
شما باید ناظر بر قوانین مجلس باشید، و باید بدانید که به هیچ وجه ملاحظه نکنید. باید قوانین را بررسی نمایید که صددرصد اسلامی باشد. به هیچ‏وجه گوش به حرف عده‏ای که می‏خواهند یک دسته کوچک مردم ما خوششان بیاید و به اصطلاح مترقی هستند،[ندهید]قاطعانه با اینگونه افکار مبارزه کنید. خدا را در نظر بگیرید. اصولاً آنچه که باید در نظر گرفته شود خداست، نه مردم. اگر صد میلیون آدم، اگر تمام مردم دنیا یک طرف بودند و شما دیدید که همۀ آنها حرفی می‏زنند که بر خلاف حکم قرآن است بایستید و حرف خدا را بزنید، ولو اینکه تمام بر شما بشورند. انبیا هم همین‏طور عمل می‏کردند؛ مثلاً موسی در مقابل فرعون مگر غیر از این عمل کرد؟ مگر موافقی داشت؟ بحمداللّه‏ مجلس ما مجلسی است اسلامی و قوانین خلاف اسلام تصویب نخواهد شد؛ ولی شما وظیفه دارید ناظر باشید. خلاصه گوش به حرف طبقۀ مرفه مترقی ندهید. خدا ان‏شاءاللّه‏ با ماست. اگر عملمان برای خدا باشد، خدا ما را موفق می‏کند.
بخشی از نامه حضرت امام(ره)
جایگاه رفیع شورای نگهبان و خطر تضعیف آن
تهران، جماران
1363/1/26
بسم اللّه‏ الرحمن الرحیم
من به این آقایان هشدار می‏دهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است. همیشه انحرافات به تدریج در یک رژیم وارد می‏شود و در آخر، رژیمی را ساقط می‏نماید. لازم است همه به طور اکید به مصالح اسلام و مسلمین توجه کنیم و به قوانین، هر چند مخالف نظر و سلیقۀ شخصی‏مان باشد احترام بگذاریم و به این جمهوری نوپا که مورد هجوم قدرت‏ها و ابرقدرت‏هاست وفادار باشیم.
در خاتمه باید بگویم که حضرات آقایان فقهای شورای نگهبان را با آشنائی و
شناخت تعیین کردم و احترام به آنان و حفظ مقامشان را لازم می‏دانم و امید آن دارم که این نحو امور تکرار نشود. و به شورای نگهبان تذکر می‏دهم که در کار خود استوار باشید و با قاطعیت و دقت عمل فرمایید و به خدای متعال اتکال کنید. از خداوند تعالی عنایت و رحمت برای ملت عزیز را خواستارم.
روح ‏اللّه‏ الموسوی الخمینی
بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار