جلسات شبانه خارج از حوزه ی انتخابی/ جنب جوش اصلاح طلبی / دعوت نماینده ولی فقیه به رعایت اخلاق / حضور چند باره مسئولین برای یک پروژه / شکایت از آقای نماینده

امام جمعه همدان بار دیگر در خطبه های نماز جمعه همدان ، کاندیداها را به رعایت اخلاق و حفظ حرمت یکد یگر دعوت کرده و از آنها خواسته که فضای انتخابات را تیره و تار نکنند.
کد خبر: ۱۷۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱ 06 February 2016

جلسات شبانه خارج از حوزه ی انتخابی

داوطلبان مجلس از شهرستان ‌های مختلف، بخشی از جلسات شبانه خود را به مرکز استان منتقل کرده‌اند.

این کاندیداها با اهالی شهرستان خود که در مرکز استان سکونت دارند جلساتی را ترتیب داده و به دنبال این هستند که آنها را ترغیب کنند در روز برگزاری انتخابات ازهمدان به شهرستان‌ های دیگر مراجعه و در آنجا به نفع این داوطلبان رأی دهند.

مهندسی برای جابجایی آراء توسط نامزدهای انتخاباتی به این شیوه در گذشته هم رواج داشته است و باید جلوگیری از این پدیده فکری کرد.


جنب جوش اصلاح طلبی

یکی از احزاب اصلاح طلب استان همدان در تدارک برگزاری همایشی قبل از انتخابات است.

این حزب تازه تآسیس فعالیت ‌های خود را از سال 92 در همدان آغاز کرده و سال گذشته هم همایشی داشت که با استقبال اصلاح طلبان روبرو شد.

برگزاری همایش در آستانه انتخابات توسط یک حزب اصلاح طلب بعد از سال‌ ها در همدان اتفاق می‌افتد.


دعوت نماینده ولی فقیه به رعایت اخلاق

امام جمعه همدان بار دیگر در خطبه های نماز جمعه همدان ، کاندیداها را به رعایت اخلاق و حفظ حرمت یکد یگر دعوت کرده و از آنها خواسته که فضای انتخابات را تیره و تار نکنند.

به نظر می ‌رسد این گفته ‌های نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه همدان در واکنش به بد اخلاقی برخی از داوطلبان انجام گرفته است که کاندیداها بدون رعایت اخلاق و قانون یکدیگر را تخریب می‌ کنند و این موضوع در اذهان جامعه بازخورد مناسبی نخواهد داشت.


حضور چند باره مسئولین برای یک پروژه

استاندار همدان در جمع مردم قهاوند گفته که آزاد راه همدان - ساوه در هفته جاری با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌شود.

سوالی که باید پرسید این است که آزاد راه همدان- ساوه از زمان استانداری کرم رضا پیریایی تاکنون چندین نوبت توسط مدیران استانی و کشوری به بهره برداری رسیده است و دوباره چرا باید افتتاح شود؟

اگر در دوره‌های گذشته پروژه به صورت ناقص افتتاح شده اعلام کنند و اگر هم به صورت کامل افتتاح شده دیگر نیازی به برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور وزیر راه و شهرسازی نیست.


شکایت از آقای نماینده

یکی از نمایندگان فعلی استان در مجلس درگیر یک پرونده مالی در دادگاه است و فردی از این نماینده برای حق خوری شکایت کرده و وکیل گرفته تا بتواند حق خود را از نماینده بگیرد.

یک منبع آگاه می‌گوید که آقای نماینده آنها را تهدید کرده که از شکایت خود صرف نظر کنند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار