استاندار و معاونش به چه کسی رای می دهند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان ویژگی های یک نماینده کارآمد و اصلح برای انتخاب در هفتم اسفند را برشمردند.
کد خبر: ۱۸۲۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸ 17 February 2016
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام، سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و و بویراحمد با بیان اینکه در انتخابات پیش رو باید نمایندگانی از طرف مردم به مجلس راه پیداکنند که انقلابی و متعهد باشند،افزود: انتخاب یک نماینده کار بلد، دلسوز مردم و کسی که استان را خوب بشناسد می تواند به توسعه استان کمک کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: انتخاب یک نماینده ای که محافظ ارزش های نظام وانقلاب باشد و بتواند در قانون گذاری و برنامه ریزی ها در سطح ملی و کشوری حرفی برای گفتن داشته باشد می تواند به پیشرف و خروج استان ازمحرومیت کمک کند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد نیز با برشمردن ویزگی های یک کاندیای اصلح گفت:همه ما نگاهمان به این است که وقتی مردم می خواهند دست به انتخاب بزنند شایسته ترین فرد یعنی کسانی که در قانون گذاری توانمند و از معلومات بیشتری برخوردار هستند را انتخاب کنند.
فتاح محمدی با بیان اینکه نماینده های انتخابی مردم باید به قانون و انقلاب مقید باشند،افزود: نمایندهایی که به مجلس راه پیدا می کنند باید به سرنوشت نظام و کشور حساس و دشمن شناس باشند و در شرایط خاص بتوانند دشمن شناسی و از نفوذ دشمن به مسایل داخلی و بین المللی کشور جلوگیری کنند.
این مسئول اظهارکرد: نمایندگان مجلس باید بر اجرای قانون نظارت داشته و نگاه ملی و عمومی به مسئولیت خود داشته باشند نه نگاه حزبی و جریانی.
وی با اشاره به ارتباط نزدیک مردم با یکدیگر و اینکه هر فرد حق انتخاب دارد بیان کرد: باید مردم تلاش کنند که بنابر فرموده مقام معظم رهبری با آگاهی و شناخت کسی را انتخاب کنند که محافظ ارزش های انقلاب و مواظب نفوذ دشمن در پایه های نظام و کشور باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار