15 پروژه توسعه راه در البرز به بهره برداری رسید

کد خبر: ۱۸۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 21 February 2016

15 پروژه توسعه راه و آسفالت روز یکشنبه با حضور داود کشاورزیان معاون وزیر و رئیس سازمان حمل و نقل جاده ای کشور در استان البرز به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، درآیین گشایش این پروژه ها که معاون استاندارالبرز حضور داشت، افشین پیرنون مدیر ساخت و توسعه راه های استان البرز گفت: بخشی از این پروژه ها در قالب 103 کیلومتر راه و با اعتباری بالغ بر790 میلیارد ریال اجرا شده است .

وی از توسعه و آسفالت 24 کیلومتر باند شمالی بزرگراه تهران - کرج - قزوین در محدوده ورودی استان البرز تا عوارضی مهرشهر کرج به عنوان بخشی از این پروژه نام برد و افزود: آسفالت 30کیلومتر آسفالت از باند شمالی بزرگراه ماهدشت - اشتهارد از دیگر پروژه های اجرایی است.

مدیر ساخت و توسعه راه های البرز اظهار داشت: همچنین روکش آسفالت و اصلاح نقاط حادثه خیز در آزاد راه کرج - قزوین به مسافت30 کیلومتر اجرا شد.

پیرنون گفت: بهسازی 15 از محور کرج - چالوس در محدوده منطقه دیزین ، روکش آسفالت حدفاصل جاده قدیم تا بزرگراه در شهرستان ساوجبلاغ ، تکمیل گالری خرگوش دره از نقاط حادثه خیز جاده کرج - چالوس به طول یک هزارو 600 متر، اجرای یک قسمت از باند سبقت پیچ های آدران و خوزنکلا در قالب رفع نقطه حادثه خیز از دو خط به سه خط به مسافت یک هزارو 400 متر از دیگر پروژه ها گشایشی در البرز است.

پیرونون گفت: برای سال آینده توسعه و ایمن سازی آزاد راه کرج - قزوین و جاده کرج - چالوس در دست اقدام است.

وی اظهار داشت: طرح بهسازی 21 کیلومتر از محور دیزین به شمشک از برنامه های در دست اقدام است که 300 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی افزود: فاز نخست این طرح با 100 میلیبارد ریال سال آینده شروع می شود.

همچنین ساخت یک تقاطع غیر همسطح در محل اتصال قطعه سه مسیر اشتهارد، نجم آباد و نظرآباد استان البرز از دیگر برنامه سال 95 اداره کل راه وشهرسازی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار