شهر اردبیل آراسته برای میهمانان و گردشگران

در حالی که بیش از 20 ساعت به آغاز سال جدید باقی مانده شهر و دیار اردبیل با آراستگی تمام به همت تلاش‌گران شهرداری آماده استقبال از میهمانان و گردشگران نوروزی است که قصد سفر به این استان خاطره‌ها را دارند.
کد خبر: ۲۰۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲ 19 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، شهرداری اردبیل در یک همت واقعی و متفاوت از سال‌های گذشته سفره‌های هفت‌سین را در میادین اصلی شهر برپا کرده و در کنار آن ایستگاه‌هایی به شکل آلاچیق‌های سنتی و کلبه‌های آبرومندانه تدارک دیده تا از گردشگران و مسافران نوروزی با سوغاتی‌ها و خوردنی‌های لذت‌بخش اردبیلی‌ها استقبال کند.

شهردار اردبیل بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از روند آمادگی شهر برای حضور مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی، بر زیباسازی مبادی ورودی شهر به عنوان معرف شرایط کلی و آماده کردن ذهن مسافران در شناخت بیشتر از وضعیت عمرانی، فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد.

حمید لطف‌اللهیان اظهار کرد:‌ ما سعی کردیم تا استقبال شایسته‌ای را از مسافران نوروزی داشته باشیم که در واقع مرکز موقت اطلاع‌رسانی گردشگری در مبادی ورودی شهر با طراحی نو در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد:‌ خود هموطنان نیز با زیباسازی شهر به استقبال نوروز رفتند و ما سعی کردیم در دو روز گذشته با همکاری معاونت خدمات شهری برف‌روبی معابر و هسته مرکزی شهر را انجام دهیم تا با آراسته‌ترین وضعیت به استقبال سال نو برویم.

شهردار اردبیل گفت: این معاونت تمام تجهیزات و امکانات خود را به کار گرفت تا برف سنگینی که در روزهای پایانی سال باریده بود، از سطح معابر اصلی پاک‌سازی کرده و زمینه زیبایی و آراستگی شهر را فراهم آورد.

لطف‌اللهیان با یادآوری اینکه شهرداری امسال متفاوت‌ از گذشته و با برگزاری جشن‌ها و آیین‌های مختلف سعی کرد تا به استقبال نوروز برود، افزود: همه این امکانات و فضاسازی‌ها زمینه‌ای را فراهم کرد تا بستر مناسب توسعه شهری فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار