بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام به مناسبت فرارسیدن یوم الله12فروردین

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با صدور بیانیه ای فرا رسیدن یوم الله 12 فروردین ماه روز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران را تبریک گفت.
کد خبر: ۲۰۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 30 March 2016

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با صدور بیانیه ای فرا رسیدن یوم الله 12 فروردین ماه روز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران را تبریک گفت.

به گزارش تابناک ایلام؛متن این بیانیه به شرح زیر است: یوم الله 12 فروردین نماد تحقق اراده و عزم ملی و همدلی و اتحاد عمومی ایرانیان در برپایی حکومت اسلامی و نقطه عطفی در رشد و پیشرفت و تعالی مردم و کشور است.
این روز مهم و تاریخ ساز به عنوان روز تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی ملت قهرمان و شجاع ایران اسلامی و تجلی اراده ملی و خواست جمعی و عمومی ملت ایران در تعیین سرنوشت کشور خود و کوتاه کردن دست اجانب داخلی و خارجی نظام سلطه و طاغوت در تاریخ کهن ایران زمین شناخته شده است.
اکنون بیش از سه دهه از ایستادگی بر آرمان ها، اهداف و دستاوردهای سترگ و عظیم انقلاب اسلامی می گذرد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که برگرفته از آموزه های سراسر نورانی اسلام ناب محمدی (ص) به الگویی اثر بخش برای سایر ملت های آزاده و آزادیخواه به در سطح جهان اسلام بدل شده است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز و بهار میلاد فاطمی و آغاز سالی که با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده از ملت بزرگ و با بصیرت ایران و دولتمردان و دست اندرکاران دلسوز کشور می خواهد تا با درک وضعیت موجود و تلاش های مسموم بیگانگان علیه این نظام الهی با دوری از اختلاف و تفرقه اختلاف افکنان و منافقان و حفظ وحدت حول محور ولایت فقیه با اجرای کامل سیاست های اقتصاد مدیریتی در میدان عمل و تمرکز بر روی تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه های ایرانی و اتکا به توان جوانان برومند و مدیریت هوشمندانه در حوزه های مختلف فرهنگی ، اقتصادی ، سیاسی و غیره در جهت نیل به اهداف متعالی انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا گام برداشته و بر یاس دشمنان دامن زنند./ع

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار