پیگیر پرداخت مطالبات فرهنگیان هستیم

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در ارج نهادن به جامعه شریف و پرتلاش فرهنگیان از دولت و وزیر آموزش و پرورش خواسته‌ایم تا مطالبات به حق فرهنگیان به سرعت پرداخت شود.
کد خبر: ۲۲۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵ 02 May 2016

کمال الدین پیرموذندر آستانه روز معلم اظهار کرد: قشر فرهیخته و زحمتکش جامعه معلمان با دلسوزی تمام در سنگر تعلیم و تربیت بی‌ادعا حاضر شده و همواره سعی می‌کنند با تعهد و تخصص خود عرصه تعلیم و تربیت را به شایستگی به پیش ببرند.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید و به همت وزیر پرتلاش آموزش و پرورش نظام رتبه‌بندی معلمان اجرایی شده و قطعاً برای جامعه بازنشستگان نیز این امر در دستور کار قرار می‌گیرد، تصریح کرد: ما در حالی هفته معلم را گرامی می‌داریم که جامعه شریف معلمان امروز با مشکلات و برخی دغدغه‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند که شایسته است در شأن مقام و منزلت آنها مطالبات و خواسته‌های به حقشان مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ۱۲ اردیبهشت روز معلم را روز ستایش و قدردانی از تلاشگران شریف عرصه تعلیم و تربیت توصیف کرد و گفت: معلمان و آموزگاران همواره جز به نشر مهر و نیکی، علم و ایمان و تعهد و تخصص نپرداخته و همیشه سعی کردند تا جایگاه معلم در شأن و مرتبط واقعی مورد توجه قرار گیرد.

پیرمؤذن افزود: قطعاً مجلس آینده با بررسی همه‌جانبه گشایشی که در مشکلات اقتصادی کشور به وجود می‌آید بیش از هر زمان دیگر به مطالبات معلمان پاسخگو بوده و با قوانین شایسته در برنامه ششم راه را برای مسیر عزتمندانه معلمان هموار می‌کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار