کشف ۲۱۰ کیلوگرم پیش‌ساز شیشه در محور ارومیه – تبریز

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌ غربی گفت: ۲۱۰ کیلوگرم پیش‌ساز شیشه از نوع افدرین در محور ارومیه-تبریز کشف شد.
کد خبر: ۲۲۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 08 May 2016
فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌ غربی گفت: ۲۱۰ کیلوگرم پیش‌ساز شیشه از نوع افدرین در محور ارومیه-تبریز کشف شد.

سردار ناصر اصلانی اظهار داشت: به دنبال خبری مبنی بر حمل مواد مخدر در محور ارومیه-تبریز به وسیله یک دستگاه خودروی پیکان وانت رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌ غربی گفت: در این رابطه با انجام اقدامات اطلاعاتی خودروی مورد نظر در محور اعلامی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه توقیف شد.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۲۱۰ کیلوگرم پیش‌ساز مواد مخدر صنعتی از نوع افدرین کشف شد و در این باره یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

اصلانی از کشف ۱۸۰ هزار نخ سیگار قاچاق در ایست بازرسی دارلک خبر داد و بیان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر شد و در این زمینه برخورد با پدیده قاچاق وظیفه همگانی است و همه باید در این زمینه تلاش و کوشش کنند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌ غربی افزود: دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۵ فقره سرقت در ارومیه، توقیف سواری پژو با بیش از ۵۲ میلیون ریال خلافی در نقده، توقیف خودرو‌های حامل البسه قاچاق میلیاردی در ماکو و نیز کالای پزشکی قاچاق در ابواوغلی خوی از سایر اقدامات پلیس استان در چند روز گذشته بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار